۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۵۷۶۲۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

لزوم تغییر زیست بوم رسانه‌ای در کشور/ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم ایران را ناامید کند

لزوم تغییر زیست بوم رسانه‌ای در کشور/ هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم ایران را ناامید کند
اسماعیلی با اشاره به این که امروز دشمنان انقلاب اسلامی پروژه امیدزدایی مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: هیچ رسانه ای حق ندارد مردم ایران را ناامید کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز از رویداد ۳۶ ساعته اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به بازآرایی رسانه ای در برابر هجمه های رسانه ای دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز وظیفه ما در دولت سیزدهم سنگین است.

وی افزود: امروز مجموع رسانه های کشور دچار بهم ریختگی بوده و بر سر منافع ملی کشور خود اجماع ندارند؛ درحالی که نظام اسلامی خدمات بسیار مختلفی انجام داده؛ اما دشمنان ذهن افراد جامعه امروز را استعمار زده کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید بر تغییر در حوزه فرهنگ دارند و امروز دشمنان انقلاب اسلامی، فرهنگ ما را مورد هدف قرار داده اند.

اسماعیلی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی پروژه امیدزدایی مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده است. ما باید در حوزه رسانه امید آفرینی کنیم و هیچ رسانه ای حق ندارد مردم ایران را ناامید کند.

وی با بیان این که باید بر نقاط قوت خود تکیه کرده و موفقیت های کشور را به اطلاع مردم برسانیم تاکید کرد: باید مردم جامعه بدانند که امروز در کشور ما چه پیشرفت های شگرفی انجام شده و رتبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف از سایر کشورهای جهان، پیشی گرفته است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: باید زیست بوم رسانه ای خود را تغییر دهیم و  افراد جامعه را از پیشرفت های خود، بیش از پیش آگاه کنیم.

اسماعیلی با اشاره به رشد تولید کاغذ در دولت سیزدهم بیان داشت: امروز تولید کاغذ در کشور را به ۱۳۰ هزار تن رسانده و به خودکفایی رسیدیم و کتاب های دانش آموزان کشور از کاغذ ایرانی است؛ درحالی که در گذشته، تولید کاغذ زیر ۵ هزار تن بود.

ارسال نظرات