۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۶۸۵
جامعه مدرسین در پیام تسلیتی:

آیت الله رئیسی در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد

آیت الله رئیسی در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان تصریح کرد: رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان – رحمت الله علیهم اجمعین – در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد.

این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت – علیهم السلام -، آرزوی جان باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف -، رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی – و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای آن شهیدان علو درجات اخروی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات