۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۵۷۷۰۲
حجت الاسلام والمسلمین خیاط مطرح کرد؛

آیت الله رئیسی؛ سرباز ولایت و مرد خدمت و مجاهدت

آیت الله رئیسی؛ سرباز ولایت و مرد خدمت و مجاهدت
مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی، شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را در سانحه روز گذشته، تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان را در سانحه روز گذشته، تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ(حج/۵۸)

تاریخ انقلاب و تقویم جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد حضور بزرگانی است که با تمام وجود به دنبال خدمت بوده اند. شهیدان بهشتی، مطهری، رجائی، باهنر و صیادها، باکری‌ها، همت‌ها، کاظمی‌ها و سلیمانی‌ها، همان نشانه‌ها و سروهای بلندقامت این نظام هستند که با ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری مثال زدنی، هویت سازی کردند و افتخار آفریدند.

این نظام مقدس همواره با همین مجاهدت‌های خالصانه، در دل‌ها ریشه دوانده است و درخت انقلاب هر روز تنومندتر، و خورشید نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قلب‌های بیدار تابید و عصر جدیدی را در صفحه روزگار رقم زد.

از جمله این مردان مرد و ایثارگران خالص و متواضع، آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «رئیس جمهور محترم و مغتنم» جمهوری اسلامی ایران بود که با همه وجود در حل مشکلات مردم گام برداشت و با تکیه بر حق تعالی و الطاف و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه، ولایت مدارانه تلاش کرد تا این مرز و بوم پرافتخار، سربلندتر و جاودانه‌تر از گذشته بیش از پیش به قله نزدیک شود.

این سرباز ولایت و مرد خدمت، همواره در هر جایگاهی مجاهدت کرد؛ آیت الله رئیسی در کسوت خادمی حضرت امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و ثنا، دردمندانه و دغدغه‌مند به زائران و مجاوران آن امام همام خدمت کرد و از سویی، در این خطه نورانی، زیر سایه شمس الشموس، به عنوان عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در مسیر ارتقا، رشد و پیشرفت این حوزه کهن عاشقانه و خالصانه حضور داشت.

صداقت، بی آلایشی، خلوص، مردمی بودن، وحدت بخش بودن، تقوا، تواضع و محبت آیت الله رئیسی موجب شد که اقشار مختلف جامعه ارادت قلبی به این شخصیت بزرگ داشته باشند و همگان در ماتم از دست دادن ایشان متاثر و ماتم زده باشند.

حوزه علمیه خراسان ضمن عرض تسلیت عروج ملکوتی این مجاهد فی سبیل الله، این مرد مخلص و فدایی ولایت و فرزند حوزه علمیه که به درستی، مصداق آیه یادشده می باشد، خدمت حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای، حضرت آیت الله علم الهدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و عضو محترم شورای عالی حوزه علمیه خراسان، خانواده محترم آن عالم مجاهد و بازماندگان ایشان و نیز مردم ولایتمدار و شهید پرور کشورمان، برای آن رئیس جمهور محبوب و مردمی و البته همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد از جمله آیت الله آل هاشم، عالم عامل و نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امیرعبداللهیان، وزیر دانشمند و اخلاق مدار امور خارجه، علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارد.

حوزه علمیه خراسان همچنین از مسئولان کشور می‌خواهد در شرایط کنونی همچنان امنیت، آرامش، آسایش، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و تمام وظایف و مسئولیت های خویش را تحت منویات مقام معظم رهبری به خوبی مدیریت نمایند.

علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال نظرات