۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۵۷۷۶۰

پیام تسلیت رئیس دانشگاه قم در پی شهادت رئیس جمهور خدوم کشورمان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه قم در پی شهادت رئیس جمهور خدوم کشورمان
آیت‌الله رئيسی در طول دوران پرافتخار مدیریت خود، الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت جهادی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرگزاری رسا در قم، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی رئیس دانشگاه قم در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُون‏
مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا (احزاب، ۲۳)
 
خبر شهادت مظلومانه رئيس جمهور خدوم و محبوب جمهوری اسلامی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر او، دل‌های همه ایرانیان و مظلومان عالم را داغ‌دار کرد. اینجانب به عنوان عضوی کوچک از جامعه دانشگاهی کشور و از سوی خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه بین‌المللی قم، این مصیبت بزرگ و جانکاه را به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، تسلیت می‌گویم.
 
آیت‌الله رئيسی در طول دوران پرافتخار مدیریت خود، الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت جهادی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت. بدون شک، شهادت او عاملی برای ماندگار شدن این الگوی مدیریتی در جامعه اسلامی خواهد بود. یادش همواره در ذهن و ضمیر یکایک ایرانیان گرامی خواهد بود و امیدوارم که راهش و مرامش نیز پر رهرو باشد.
 
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
احمدحسین شریفی
رئیس دانشگاه قم
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارسال نظرات