۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۷۸۰
امام جمعه ساری:

22 بهمن امسال بساط فتنه گران داخلی را برچید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری، با اشاره به حضور ملت ایران در راهیپمایی یوم الله 22 بهمن امسال، گفت: حضو حماسی ملت ایران موجب شد که بساط فتنه گران داخلی جمع شود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری، در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان، با تأکید بر این که استکبار جهانی دیگر باید بساط خودش را جمع کند، افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال موجب شد تا بساط فتنه گران داخلی جمع شود و این حضور حماسی پاسخ محکمی به فتنه گران بود.

وی حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال را موجب منگ شدن کشورهای استکباری دانست و تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سران کشورهای استکبار را به دوره گردی وا داشته است.

امام جمعه ساری راهپیمایی میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را ضربه مغزی به سران کشورهای استکباری دانست و خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی پس از سی و یک سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، آن چنان حماسه ای آفریدند که هنوز هم لرزه های این خروش عظیم بر پیکره کشورهای غربی نمایان است.

آیت الله طبرسی، با بیان این که آمریکا امروز اسلام و ایران هراسی را در جهان و منطقه دنبال می کند، بیان داشت: حاکمان دنیوی وابسته به دنیا باید بدانند، استکبار دوست و یارخوبی نیست و این مسأله در بسیاری از کشورها دلیل بر این ادعا است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که جرج بوش، رییس جمهور قبلی آمریکا 85 میلیون دلار به پرویز مشرف پرداخت کرد تا تنها در حوزه های علمیه پاکستان قرآن و مسائل شرعی بیان نشود، گفت: آنها این پول را دادند تا در حوزه های علمیه پاکستان به جای قرآن و مباحث دینی و شرعی، موضوعات ریاضی و فیزیک تدریس شود، چون اعلام کرده بودند که قرآن کتاب تروریست پرور است.

وی با بیان این که مصر، عربستان و برخی کشورهای عربی نباید زیاد به داشتن آمریکا بنازند، افزود: آمریکا تنها به دنبال تأمین منافع رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است و دیگر کشورها برای او هیچ اهمیتی ندارند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کشوری تهدید نیست و مزاحمتی نیز برای کسی ندارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی که ایران را تهدید می دانند باید از آمریکا و رژیم اشغال گر قدس هراس داشته باشند.

امام جمعه ساری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برنامه های صدا وسیما در ایام الله دهه مبارک فجر، پخش برنامه شاخص را برای نسل جوان را مفید دانست و موجب بیدار گری این نسل عنوان کرد.

وی همچنین در پایان روز روحانیت، روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و نیز روز مهندسی را گرامی داشت./950/پ202/ص
ارسال نظرات