۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۷۵۷۹۹۷
استاندار کرمانشاه:

کارهای بزرگی که شهید رئیسی انجام داد برای همیشه در تاریخ باقی می ماند

کارهای بزرگی که شهید رئیسی انجام داد برای همیشه در تاریخ باقی می ماند
کرمانشاه ـ صحرایی گفت: امروز که ما از شهید رئیسی ذکر خیر می گوئیم، خوبی های او تا ایران و ایرانی و حقیقت جویی و عدالت خواهی هست، باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: شهادت مسئله تصادفی و اتفاقی نیست و در طول مسیر انتخاب شده از جانب خداوند، لطف و مرحمت می شود.

استاندار کرمانشاه: شهید رییسی در انتهای مبارک یک مسیر خدمت و تلاش دهها ساله به مدال افتخار شهادت رسیدند و ان شالله در جوار لطف و رحمت الهی خواهند بود.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: از دعاهای پیامبران بوده است که قلوب مردم، به سمت فرزندانشان متمایل شود و از دعاهای پیامبر گرامی اسلام(ص) است که می فرمایند، دلهای مردم را به سوی خاندانم متمایل بنما.

استاندار کرمانشاه با اشاره به چرایی برگزاری این مراسم گفت: حضور شما مردم عزیز به دستور نیست، و این چیزی است که دلهای ما به این شهید عزیز متمایل شده است.

وی با بیان اینکه خداوند دلهای مومنین را به واسطه خدمتگزاری و محبت به هم جمع می کند گفت: اگر امروز فارغ از شغل و کارمان، غمگین شهید آیت الله رییسی و همراهانشان هستیم، بواسطه این است که شهید خدمت، صادقانه و مخلصانه خود را فدای ما کرد.

صحرایی اضافه کرد: امروز که ما از شهید رئیسی ذکر خیر می گوئیم، خوبیهای او تا ایران و ایرانی و حقیقت جویی و عدالت خواهی هست، باقی خواهد ماند و شهدا باقی اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز می بینیم هرکس در این مسیر خدمت، حرکت کند می تواند شهادت را به عنوان هدیه بی بدیل الهی طلب کند و امیدوار به دریافت آن باشد.

وی اظهار کرد: گرامیداشت نام شهید لازم است اما کافی نیست، شهدا بیش از آن که گرامیداشت و تکریم بخواهند همراه و همفکر می طلبند و شهید رئیسی و همراهان گرانقدر او امروز ما را به راهشان دعوت می کنند.

صحرایی افزود: هرکس که شهید عزیز را دوست می دارد و راه او را قبول دارد، و عزت و کرامت جامعه اسلامی را دیده و شناخته است، باید در این مسیر بیش از قبل و بهتر از قبل و با امید و انگیزه مضاعف حرکت کند.

وی گفت: عزاداری امروز ما بخاطر حرکت خداجویانه این عزیزان شهید است.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز در داخل و خارج کشور با تفکر خداجویی، با بنده و شما در این غم مشارکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این راه شهدا است، که بنده و شما را به خودش فرا می خواند. و این راهی است که به سعادت و هدایت بشر ختم می شود، و چه فردی و جمعی با افتخار باید این راه را طی کنیم.

صحرایی با بیان اینکه باید به سمت این راه خیر و راه پر افتخار حرکت کنیم گفت: آنچه این شهدای عزیز برای ما ایجاد کردند تراز جدیت در مسئولیت شناسی است.

وی با اشاره به مسئله انتخابات هم گفت: راههای روشنی پیش روی ماست، راهی که آیت الله رییسی طی کرد یک تراز برای ما ایجاد کرد که مسئول جامعه اسلامی باید این چنین پاک دست، خدوم و صادق زندگی کند و ان شاءالله با آگاهی برای پیمودن این راه، قدم برداریم./1400/

ارسال نظرات