۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۸۳۲۰
فرمانده سپاه کاشان:

جهاد تبیین از وظایف بسیج در انتخابات است

جهاد تبیین از وظایف بسیج در انتخابات است
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: تامین امنیت انتخابات و جهاد تبیین برای حضور همگانی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از جمله وظایف مجموع بسیج سپاه در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری عصر دوشنبه در نشست خبری آیین اختتامیه بخش پژوهش جشنواره ملی فردخت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بسیج در کنار سایر دستگاه‌های کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده است.

وی افزود: بسیج در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو براساس چهار راهبرد امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات تعریف کرده است کمک خواهد کرد تا انتخابات به بهترین شکل و با سلامت و امنیت کامل انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره منع قانونی ورود مجموعه بسیج سپاه به دسته بندی جناحی، اظهار داشت: تامین امنیت انتخابات و جهاد تبیین برای حضور همگانی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از جمله وظایف مجموع بسیج سپاه در انتخابات است.

سرهنگ اکبری همچنین بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را از دیگر وظایف بسیج سپاه در انتخابات اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌های جهاد تبیین در سطح شهرستان آغاز شده و امیدواریم شاهد حضور همگانی و حداکثری و قاطع مردم در انتخابات داشته باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات