۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۵۸۳۳۴

تسلیت اتاق تبلیغ خراسان خطاب به نماینده ولی فقیه

تسلیت اتاق تبلیغ خراسان خطاب به نماینده ولی فقیه
اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پیامی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان، شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پیامی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله علم الهدی، ضمن ابراز تاسف و تاثر از حادثه دلخراش بالگرد رئیس جمهور و همراهان، شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

متن پیام از قرار زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

﴿مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴾ احزاب،۲۳

حضرت آیت الله علم الهدی (زید عزه) نماینده محترم ولی فقیه، امام جمعه مشهد مقدس و عضو محترم اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان

سلام علیکم

شهادت افتخار آمیز خادم الرضا (علیه السلام)، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، مرد میدان عمل و مقاومت، یار صدیق ولایت و شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران، حضرت عالی و خاندان محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

این شهید عزیز که حقیقتا بقیه السلف شهدای بزرگواری همچون آیت الله دکتر بهشتی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بود، همانند یاران شهیدش، مجاهدی خستگی ناپذیر، درد آشنایی دستگیر، عالمی اندیشمند و مدیری توانمند و متواضع بود که دلهای مردم به ویژه محرومان را شیفته و امیدوار کرده بود.

انقلاب اسلامی و مردم صبور، مقاوم و عزیز ایران همواره در حافظه تاریخی خود رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این خادم مجاهد شهید را فراموش نمی‌کند و قدردان آن خواهد بود.

اعضای اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با تسلیت مجدد این واقعه جانسوز، بقای عمر، صبر جمیل و اجر جزیل را برای حضرت عالی، همسر و خانواده محترم ایشان از خداوند منان مسئلت می‌نمایند./933/

والسلام علیکم

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات