۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۷۵۸۶۶۸

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه رضوی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه رضوی
آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 11 خرداد ماه 1403 به پایان رسید که به دلیل استقبال و تقاضای علاقمندان تا تاریخ 16 خردادماه تمدید شد.
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی که از تاریخ 8 اسفندماه 1402 آغاز شده بود تا تاریخ 11 خردادماه 1403 ادامه یافت. پس از پایان این مدت به دلیل استقبال علاقمندان به تحصیل در این مجموعه علمی فرهنگی واقع در صحن امام حسن مجتبی  در حرم مطهر رضوی،تا تاریخ 16 خردادماه ساعت 12 ظهر تمدید شد.

دانشگاه رضوی تنها دانشگاه ایران است که دروس حوزوی و آکادمیک را همزمان به صورت تجمیعی در برنامه تحصیلی دارد و دو مدرک رسمی از حوزه علمیه و وزارت علوم پس از پایان دوره های مختلف تحصیلی به دانشجویان ارائه می دهد.

پذیرش در مقطع کارشناسی ویژه برادران با ۸ رشته و پذیرش برادران و خواهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد با ۱۲ رشته و دکتری با ۶ رشته انجام می شود.

علاقمندان به ثبت‌نام برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت پاسخ به سوالات خویش در این رابطه می توانند به آدرس: www.razavi.ac.ir مراجعه نمایند یا از طریق تلفن ۰۵۱۳۲۲۱۱۴۱۲ تماس بگیرند.

شایان ذکر است آزمون در تاریخ یک تیرماه 1403 برگزار می شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات