۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۵۸۶۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حمایت از آمران به معروف وظیفه همه دستگاه‌ها در نظام اسلامی است

حمایت از آمران به معروف وظیفه همه دستگاه‌ها در نظام اسلامی است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمایت از آمرین به معروف را وظیفه همه دستگاه‌ها در نظام اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی بر اساس قانون و دستور ولی فقیه و فتوای شرعی حجاب، برای سلامت اخلاقی جامعه اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر شنبه در دیدار با یکی از خواهران ناهی از منکر عضو نیروی انتظامی، گفت: حمایت از آمرین به معروف وظیفه همه دستگاه‌ها در نظام اسلامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس قانون کشور و دستور ولی فقیه و فتوای شرعی که برای حجاب صادر کرده است برای سلامت اخلاقی جامعه اقدام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و با بیان اینکه شما مامور نظام هستید به وظایف مسؤولان براساس قانون تأکید کرد واظهار داشت: در انجام امر به معروف به شما و لباس نیروی انتظامی که برای این لباس خون‌های پاکی داده شده است توهین شده است.

به گفته وی هجمه‌هایی که دیده می‌شود طبیعی است چرا که شیطان تلاش می‌کند عبودیت خدا را نابود کند تا همه تابع و مرید شیطان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: وقتی با نظام‌های مادی و شیطانی در دنیا مقابله کنید از همه طرف نقشه‌های شیطانی را برای برخورد با خداباوران طراحی می‌کنند.

وی ادامه داد: شما برای حکم الهی و قانون اقدام می‌کنید، اگر در مسیر امر به معروف و نهی از منکر و اثرگذاری آن روی ذهن برخی افراد از سوی برخی حمایت نشدید نگران نباشید چرا که مسیر شما درست است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: امیرمومنان(ع) می‌فرماید در راه هدایت و رستگارى از کمى‏ پیروان و بسیارى مخالفین نگران نباشید، چرا که مردم بر سر خوانى که سیرى آن اندک و گرسنگی آن بسیار است تجمع کرده و به زینت و آرایش دنیایی دل بسته ‏اند که به زودى فانى می‌شوند. 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اداره کنندگان فضای مجازی با مدیریت فضای مجازی به دنبال تقدس زدایی از مادر و رواج بی غیرتی و خیانت در بین قشری هستند که مرد از دامن او به معراج می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرق و غرب، دنیا را بسوی دوری از معنویت پیش می‌بردند، اما امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی در ایران تمام معادلات استکبار را باطل کرده است، اظهار داشت: امام راحل با پشتوانه مردم و اعتماد بخدا و سنت‌های الهی جهان را به سمت خداخواهی و معنویت سوق داد. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی اثر خودش را در اذهان عمومی مردم دنیا گذاشته است به پیام و توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا با تأکید بر اینکه با «قرآن آشنا شوید» اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد از طریق بیداری جهانی، دل‌ها و ذهن‌ها را آماده ظهور کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات