۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۵۹۰۳
رئیس سازمان بسیج طلاب کشور:

پیشرفت های علمی کشور در سایه هدایت های مقام معظم رهبری حاصل شده است

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به برخی از ویژگی های ناوشکن جماران تصریح کرد: افراد و کشورهایی که این فناوری را دارند می دانند که دانشمندان جوان ما دست به چه کار بزرگی زده اند.
حجت الاسلام مديح رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون كشور


حجت الاسلام محمد رضا مدیح رئیس سازمان بسیج طلاب کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشرفت های علمی و دستاوردهای عظیم کشور و آغاز فعالیت ناوشکن جماران ابراز داشت: پیشرفت های کشور در عرصه های علمی، پزشکی، نانو، فناوری های نوین، انرژی هسته ای و دانش های نوین سلول های بنیادین، همه نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: امروزه به دنیا ثابت شده است که ایران اسلامی حکومت پیشرفت و طرفدار علم، صنعت و تکنولوژی سالم است.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور در ادامه با اشاره به طراحی و ساخت ناوشکن جماران توسط دانشمندان ایرانی ابراز داشت: جوانان ایرانی در سایه ایمان و خود باوری و خود اتکایی به چنین فناوری دست یافته اند که تنها کشورهای معدودی قادر به ساخت این ناوشکن هستند.

حجت الاسلام مدیح دستاوردهای مختلف علمی کشور را مرهون راهنمایی ها و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: عامل دیگر مؤثر در این پیشرفت ها دلداگی و وفاداری دانشمندان ایرانی به انقلاب و ارزش های اسلامی و همچنین روحیه اخلاص و خودباوری آنها است که ایران اسلامی را در زمره معدود کشورهای سازنده این ناوشکن قرار داده است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های ناوشکن جماران تصریح کرد: افراد و کشورهای که این فناوری را دارند می دانند که دانشمندان جوان ما دست به چه کار بزرگی زده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور خاطرنشان کرد: کار ساخت و طراحی ناوشکن جماران تماما توسط کارشناسان و متخصصان داخلی انجام شده است و این موضوع نشان می دهد که تحریم ها و تهدیدات دشمنان در روحیه خودباوری و خوداتکایی جوانان و دانشمندان ما هیچ تاثیری نداشته است و آنها را برای دستیابی به قله های پیشرفت مصمم تر کرده است.

حجت الاسلام مدیح در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: این پیشرفت ها علمی و صنعتی به یاوه گویان داخلی و خارجی که ایران را متهم به عقب گرایی می کردند فهماند که ملت ایران قادر به هرکاری هست.

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور اضافه کرد: پیشرفت های علمی کشور برای دوستداران انقلاب مایه مسرت و خرسندی و برای بدخواهان و دشمنان انقلاب پیام تلخی را به همراه داشت و آنها متوجه شده اند که تحریم و تهدید ایران عملا نتوانسته است در اراده و عزم ملت خللی وارد کند.

وی در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه الهی دارد و هرکس با آن در بیفتد محکوم به سقوط است.

گفتنی است ناوشکن جماران که بدست متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است، روز جمعه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیوست. /924/ت302/ف.

ارسال نظرات