۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۵۹۰۴۳

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی درگشت آیت الله طه‌محمدی

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی درگشت آیت الله طه‌محمدی
در پی درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی مؤسس مدارس علمیه خواهران فدک همدان و الزهراء فامنین، حجت الاسلام والمسلمین فاضل پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی درگذشت آیت الله غیاث الدین طه محمدی مؤسس مدارس علمیه خواهران فدک همدان و الزهراء فامنین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم وارسته و مجاهد، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، مؤسس مدارس علمیه خواهران فدک همدان و الزهراء فامنین، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان‌ و امام جمعه همدان و نماینده سابق مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم شد.

خدمات ارزشمند این روحانی پارسا و فقید سعید که از مبارزان فعال و پرتلاش دوران روشنگری مردم‌ و قیام اسلامی علیه حکومت ستم‌شاهی بود در عرصه‌های مختلف، به ویژه ترویج معارف دینی و اخلاقی، تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم به ویژه مردم استان همدان، هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب فقدان این عالم پارسا و متعهد را به پیشگاه امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، مردم شریف دارالمؤمنین استان همدان و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رضوان‌ الهی را برای این عالم جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظرات