۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۱۱۴
بیانیه جامعه مدرسین ضمن محکومیت جنایات اسرائیل در قتل عام نصیرات:

امت و دولت‌های اسلامی در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان ساز باشند

امت و دولت‌های اسلامی در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان ساز باشند
جامعه مدرسین با صدور پیامی اقدام وحشیانه و خونبار رژیم صهیونیستی در غزه و به ویژه قتل عام نصیرات را محکوم کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی جنایات خونبار رژیم صهیونیستی در غزه و به ویژه قتل عام نصیرات، جامعه مدرسین در محکومیت این اقدام وحشیانه را در بیانیه‌ای به شرح ذیل محکوم کرد.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات گسترده رژیم صهیونیستی به بازار نصیرات و قتل عام مردم بی‌پناه، روز خونین دیگری در غزه را رقم زد و دل‌های آزادگان عالم را به درد آورد.

در این بمباران جنون آمیز، جنایتکاران اسرائیلی، این بازار را به تلی از خاک تبدیل کرده و ده‌ها زن و کودک را در مرکز آن شهید کردند.

جامعه جهانی و مجامع بین المللی به جای محکوم‌کردن صِرف، باید قاطعانه در مجازات رژیم صهیونسیتی ورود پیدا کنند و با اقدامات تنبیهی، این جنایتکاران را از این خون‌ریزی‌ها بازدارند.

بی‌شک رزمندگان جبهه مقاومت در غزه، یمن، عراق و حزب الله لبنان با ضرباتی سنگین انتقام این قتل عام را خواهند گرفت؛ اما غم و اندوه این جنایت از دل‌ها زدوده نخواهد شد و سنگینی آن بر قلب‌ها همچنان باقی خواهد ماند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن این جنایت هولناک و سَبُعانه از سازمان کنفرانس اسلامی، سران کشورهای اسلامی و امت اسلامی می‌خواهد در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان ساز حضور داشته باشند و این دشمنان بشریت را در ادامه خونریزی‌ها ناکام بگذارند.

سقوط رژیم غاصب صهیونیستی یک واقعیت حتمی است و این جانیان به زودی از صفحه روزگار محو خواهند شد. امید است جامعه بشری به وظایف خود در مقابل این ظلم و ستم خونبار عمل کرده و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات