۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۵۹۳۲۸
نوعی‌اقدم:

مظلومین عالم برای جلیلی دعا می‌کنند

مظلومین عالم برای جلیلی دعا می‌کنند
عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در نشست مسؤولان شهرستانی این ستاد گفت: ما باید انسجام و وحدت داشته باشیم، استان و شهرستانی نباشد که ۲ گروه از دوستداران آقای جلیلی باهم مشکل داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رحیم نوعی اقدم در نشست مسئولان شهرستانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های کشور گفت: همین بس که شواهد نشان میدهد این راه، راه پر عظمتی است و راه امام است.

وی افزود: این راه به سمت و سوی شهداست و به سمت ادبیات باکری، همت، خرازی، بروجردی و کاظمی است. این راه به ادامه راه شهید رجایی و شهید رئیسی منتهی است.

عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: در طول عمرم این اولین بار است که به موضوع انتخابات وارد شدم؛ اعلام میکنم بنده خدمت آقای جلیلی رفتم؛ آقای جلیلی به بنده چیزی نگفتند. 

وی افزود: امروز نه در ایران بنده خبر دارم، در اقصی نقاط دنیا مظلومین برای جلیلی دعا می‌کنند و انسان‌های خود فروخته و استکباری و کودک کش به لرزه افتادند و دست و پا گم کردند و در رسانه هایشان هزیان‌ می‌گویند.

نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: اولا ستاد جلیلی در قلب ها نهفته است؛ دوماً ستاد آقای جلیلی در خانه‌ها شکل گرفته است، هر خانه یک ستاد و هر گوشی یک ستاد مجازی و هر مغازه یک ستاد صنفی؛ این حرکت و شروع کار ما است. 

وی تاکید کرد: ما باید انسجام و وحدت داشته باشیم، نباشد در استانی و شهرستانی که 2 گروه دوستداران آقای جلیلی با هم مشکل داشته باشند. 

ارسال نظرات