۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۷۵۹۳۳۵

بازدید صادقی‌مقدم و طحان‌نظیف از روند چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت

بازدید صادقی‌مقدم و طحان‌نظیف از روند چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.

آن‌ها ابتدا در جریان اقدامات بخش طراحی تعرفه‌ها قرار گرفتند و سپس به بازدید از بخش‌های چاپ، صحافی و بسته‌بندی پرداختند و در گفتگو با مدیران و کارشناسان آن چاپخانه از امنیت تعرفه‌ها و کیفیت چاپ، اطمینان یافتند.

دکتر صادقی‌مقدم و دکتر طحان‌نظیف همچنین صبح امروز به کارگاه آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رفتند و اقدامات وزارت کشور برای آماده‌سازی این تجهیزات را مورد ارزیابی قرار دادند.

این بازدید‌ها به همراه جمعی از مدیران ستادی شورای نگهبان و وزارت کشور صورت گرفت که در بازدید از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات، محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز حضور داشت.

گفتنی است؛ ناظران شورای نگهبان نیز به صورت شبانه‌روزی بر فرآیند‌های چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت نظارت دارند.

ارسال نظرات