۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۹۳۴۴

کانون محله‌ای خدمت رضوی «شهید رئیسی» در روستای آزران کاشان افتتاح شد

کانون محله‌ای خدمت رضوی «شهید رئیسی» در روستای آزران کاشان افتتاح شد
اصفهان - نوزدهمین کانون محله ای خدمت رضوی در منطقه کاشان با عنوان کانون خادم الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی روستای آزران کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان صبح امروز در آیین افتتاح کانون خادم الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی روستای آزران کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا و شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی از کانون‌های خدمت رضوی به عنوان یکی از بهترین خدمات و ماندگارترین کار‌های ارزشمند این شهید در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی نام برد.

وی با اشاره به تلاش‌های چشم گیر رئیس جمهور شهید برای تحقق فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب به ایشان به عنوان تولیت آن مکان مقدس مبنی بر برنامه ریزی برای افزایش دامنه خدمت به زائرین آن آستان ملک پاسبان و محبین آن حضرت از حرم رضوی به سراسر کشور گفت: به لطف و تدبیر آن شهید تعداد خادمین و خادمیاران رضوی از ۸ هزار نفر به ۱۶۸ هزار نفر و تنوع خدمات از ۶ مدل به ۱۴۸ مدل خدمت افزایش یافت.

به گفته وی هر نفر در هرجایی از کشور و با هر توان و تخصصی می‌تواند به افراد نیازمند خدمت نموده و علاوه بر دریافت پاداش اخروی، پس از طی دوره یاور رضوی و ارتقا به جایگاه خادمیاری و ثبت گزارش فعالیت در سامانه از حلاوت و شیرینی توفیق خدمت در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) بهره‌مند شود.

جهاندار با اشاره راه اندازی مدیریت‌های کانون‌های خدمت رضوی در ۳۱ استان کشور با هدف توسعه خدمت و مدیریت شبکه‌های خادمیاری، از شهرستان کاشان به عنوان تنها شهرستان نمایندگی مستقل نامن برد که از مدیریت کانون‌های خدمت رضوی بهره‌مند است.

وی اظهار داشت: وظیفه کانون‌های محله‌ای ضمن شناسایی افراد نیازمند و ارائه خدمات، معرفی آنان به کانون‌های تخصصی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان با اشاره به اینکه کانون خادم الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی روستای آزران کاشان نخستین کانون خدمت رضوی در سطح کشور است که به نام بنیانگذار شبکه خادمیاری خادم الرضا(ع) شهید رئیسی نامگذاری شده ابراز امیدواری کرد مردم شهید پرور بویژه جوانان روستای آزران ضمن عضویت در این کانون و شبکه خدمت، بتوانند از مزایای آن به نفع محرومین و مستضعفین بهره‌مند شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات