۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۵۹۳۷۳
قالیباف:

در دولت خدمت و پیشرفت کیک اقتصاد را بزرگ می‌کنیم

در دولت خدمت و پیشرفت کیک اقتصاد را بزرگ می‌کنیم
قالیباف با بیان اینکه جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق بیاید و قدرت حل مسئله دارد، تصریح کرد: در دولت خدمت و پیشرفت کیک اقتصاد را همراه با عدالت بزرگ می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مسئولان ستادهای شهرستانی گفت: هر کدام از شما بدون تردید خودتان یک انسان ستاد هستید. چطور می‌گویند انسان رسانه، هر نفر شما یک ستاد موثر و متحرک هستید که می‌توانید اثرگذاری کنید.

وی افزود: همه را بسیج کنیم اول برای مشارکت، دوم برای یک تصمیم سازی خوب برای مردم عزیزمان که در این شرایط سخت به هر حال می‌خواهند از بین شش نفر یکی را انتخاب کند.

قالیباف ادامه داد: تبیین این موضوع بسیار مهم است و این از دست شما عزیزان بر می‌آید. اگر برای خودتان حجتی پیدا شده است آن را بتوانید به دیگران هم منتقل کنید.

قالیباف تصریح کرد: همه ما می‌دانیم بارها گفتیم در قانون اساسی ما و در قوانین ما و در مردم سالاری دینی اگر اشکالاتی در اداره کشور در بخش‌های مختلف داریم نزدیک‌ترین پنجره برای تغییر و تحول که بتوانیم نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کنیم فقط کوتاه‌ترین راه و موثرترین راه از طریق انتخابات است.

وی افزود: مجلس دوازدهم سال اول، دولت سال اول کارشان خواهد بود.

قالیباف تأکید کرد: همه چیز برای یک حرکت و برای یک تحول و برای اینکه نشان بدهیم جبهه انقلاب می‌تواند بر مشکلات فائق بیاید و قدرت حل مسئله دارد در یک قدمی من و شماست.

وی گفت: تردید نکنید همسنگران و همرزمان ما در دوران دفاع مقدس و شهدای مقاومت امروز همه روحشان حاکم بر عمل ماست ناظر بر عمل ماست.

قالیباف اظهار کرد: آن بخشی از مردم  که امروز در فقر هستند آنها نمی‌توانند از ما بپذیرند که صبر کنیم تا کاری کنیم پیشرفت اتفاق بیفتد که بعد بیایم و مشکل را حل کنیم این نمی‌شود.

وی ادامه داد: در بحث خدمت یعنی توجه به قشر محروم باید لحظه‌ای درنگ نکنیم و قادر هستیم این کار را انجام بدهیم.

وی افزود: گام  این کار مشخص شده است و در جای جای برنامه هفتم  این مورد پیش بینی شده است.

ارسال نظرات