۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۵۹۶۴۰
مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه عنوان کرد؛

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها تلاش بسیاری دارند که سطح مشارکت مردم در این انتخابات را کاهش دهند تا از آن بهره‌برداری سیاسی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان بر همه مسلمین در سخنانی با تاکید بر لزوم حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتم تیر ماه روز سرنوشت سازی برای ملت ایران می‌باشد و در این روز رئیس جمهور دولت چهاردهم با رای ملت ایران برای ۴ سال آینده انتخاب می‌شود.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: بنابراین دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها و غربی‌ها تلاش بسیاری دارند که سطح مشارکت مردم در این انتخابات را کاهش دهند تا از آن بهره‌برداری سیاسی نمایند و به نوعی این‌گونه القا نمایند که دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام وجود دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند نامزد اصلح و انقلابی برای پست ریاست جمهوری را رقم بزند، تصریح کرد: هیچ کسی منکر کاستی ها در کشور نیست بنابراین برای عبور از این پیچ مهم تاریخی و همچنین ادامه راه شهید آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش که در مسیر خدمت به شهادت رسیدند همه مکلفیم که در این انتخابات حضوری پرشور و البته با بصیرت داشته باشیم و کسی را انتخاب نماییم که در مسیر امامین انقلاب و همچنین در مسیر اطلاع و اقتدار این نظام اسلامی حرکت کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: رئیس جمهور در مملکت ما نقش بسیار مهمی در اعتلای و توسعه همه جانبه کشور دارد بنابراین انتخاب ما باید یک انتخاب آگاهانه و با بصیرت باشد و نامزد مورد نظر ما در تراز نظام و انقلاب باشد.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی در این برهه از تبلیغات از تخریب همدیگر پرهیز کنند، عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای اداره کشور به مردم اداره ارائه دهند و به نوعی در کار خود شفاف سازی نمایند بنابراین فرصتی برای تخریب دیگر رقبا نیست از سوی دیگر تخریب دیگر رقبا نه تنها هیچ سود و فایده‌ای ندارد بلکه خود باعث تهیه یک سوژه برای دشمنان و رسانه‌های بیگانه خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: بی‌گمان مردم کرمانشاه در ۸ تیر ماه امسال به مانند دیگر ادوار انتخابات حماسه دیگر خواهند آفرید و فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد که همسان و همتراز با آرمان‌های والای این انقلاب باشد./1400/

ارسال نظرات