۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۵۹۸۱۸

تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات

تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات
مدیر حوزه های علمیه خواهران بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: باید با همه توان تلاش کنیم تا به لطف خداوند و حضور پرشور مردم فردی اصلح، وفادار به آرمان های امام و رهبر، پایبند به انقلاب و دلسوز مردم انتخاب شود.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که امروز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س) روستای خاوه استان قم برگزار شد، با اشاره به آیات سوم و چهارم سوره قریش که خداوند می فرماید: «فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هذَا الْبَیْتِ، الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَ آمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ»، اظهار داشت: تأمین معیشت و امنیّت جامعه، باید در مسیر بندگی و عبادت خدا باشد و تا مسائل اقتصادی و امنیّتی جامعه حل نشود، نمی‌توان آنان را به عبادت دعوت کرد؛ لذا باید تلاش کنیم تا معیشت کارکنان در حوزه های علمیه در حد معمول و مناسب باشد.

وی افزود: حوزه های علمیه دائما این چنین بوده که روی پای خود ایستاده و بعد از این هم ان شاءالله بر همین منوال خواهد بود و به نوعی با مناعت طبع گذران دوران کرده است و در همین راستا باید طلابی تربیت کنیم که منیع الطبع باشند تا بتوانند در مسیر طلبگی راحت تر گذران دوران کرده و موفق باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مدیران به ویژه معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران در تلاش هستند تا با مدد الهی بتوانند معیشت کارکنان را در حد معمول و در راستای حفظ آبروی افراد تأمین کنند و این حداقل وظیفه است.

وی با بیان اینکه عمده کار و رسالت ما اشاعه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است، خاطرنشان کرد: زیست مبتنی بر شرع و شریعت از اولویت های ما است و ما نمی توانیم خارج از این دستور مشی داشته باشیم و بسیار باید در راستای مسئولیت و ایفای وظیفه مواقب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: باید با همه توان تلاش کنیم تا به لطف خداوند و حضور پرشور مردم فردی اصلح، وفادار به آرمان های امام و رهبر، پایبند به انقلاب و دلسوز مردم انتخاب شود.

ارسال نظرات