۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۶۰۰۷۱
قالیباف در دیدار با مردم قم:

با ادامه راه رئیسی و تکیه بر توان داخلی مشکلات را حل خواهم کرد/ دشمن در مذاکرات، سر دولت روحانی کلاه گذاشت

با ادامه راه رئیسی و تکیه بر توان داخلی مشکلات را حل خواهم کرد/ دشمن در مذاکرات، سر دولت روحانی کلاه گذاشت
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر من رئیس جمهور کشور شوم، راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه خواهم داد و ان شاءالله با تکیه بر توانایی‌های داخلی، تحریم ها را خنثی و موانع را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با مردم قم که قبل از ظهر امروز در مسجد امیرالمومنین(ع) خیابان فاطمی برگزار شد با اشاره به این که امروز در شرایطی هستیم که وضعیت بسیار خوبی نسبت به وضعیت دهه ۹۰ از لحاظ پیشرفت کشور وجود دارد اظهار داشت: بحمدالله روزهای سخت همچون کرونا را در سال های گذشته دولت سیزدهم سپری کردیم.

وی افزود: در کشور ریل و مسیر درست با تلاش دولت سیزدهم شروع شد و ان شاءالله ادامه خواهد داشت. ارتباط من با شهید رئیسی به سال ۵۶ بر می گردد که اوج همکاری های ما در مسائل مختلف سیاسی و دیگر مسائل مربوط به کشور بود. به برکت انقلاب اسلامی، امام و شهدا مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند و امروز در مهمترین جایگاه کشور هستیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که جایگاه قوه مجریه بالاتر از جایگاه قوه مقننه است خاطرنشان کرد: ما در برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی تصویب کردیم هر کسی که رئیس جمهور می شود باید برنامه هفتم را مبنای کار خود در قوه مجریه و امورات کشور قرار دهد؛ چراکه این جایگاه، بالاترین جایگاه کشور بوده و تصمیم های آن بسیار مهم و حیاتی است.

اگر من رئیس جمهور شوم، راه شهید رئیسی را ادامه خواهم داد

وی افزود: برخی می گویند که قانون برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی مانع برجام است؛ درحالی که این حرف، خلاف واقع است و در آن زمان برخی از افراد حتی آب خوردن مردم را نیز به توافق برجام گره می زدند.

قالیباف بیان داشت: مجلس شورای اسلامی برنامه هفتم را با دقت و قوت تصویب کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آن را راهبردی عنوان کردند که تکلیف همه را مشخص می کند.

وی افزود: به ما می گفتند که اگر شما پروتکل های الحاقی را اجرا نکنید؛ جنگ خواهد شد درحالی که این گونه نشد و این نشان از نگاه غلط این افراد و گویندگان آن و عدم درایت و فهم درست آنها از مسائل و واقعیت ها است. 

قالیباف با اشاره به جهش صادرات نفت در دولت سیزدهم و کاهش آن در دولت روحانی خاطرنشان کرد: همه به یاد داریم که در دولت روحانی ۳۰۰ هزار بشکه نفت بیشتر نمی توانستند صادر کنند؛ اما امروز بیش از ۱ و نیم میلیون می فروشیم و این با دیدگاه های اسلامی و انقلابی مطابق است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مذاکره را روش مبارزه دانست و بیان داشت: متأسفانه برخی از افراد در مذاکره با دشمنان در دولت های گذشته به گونه ای عمل می کردند که دشمن، کلاه آنان را برداشت.

وی افزود: ما معتقدیم که اگر انتفاع اقتصادی کشور انجام نشده و محقق نشود، مذاکره با آمریکایی ها به نتایج مطلوب نخواهد رسید و آنان در مذاکرات کوتاه نخواهند آمد.

اگر من رئیس جمهور شوم، راه شهید رئیسی را ادامه خواهم داد

قالیباف با اشاره به ظرفیت های گسترده کشور و لزوم بهره برداری از این ظرفیت ها خاطرنشان کرد: امروز در کشور ظرفیت ها و دارایی های بزرگی داریم که می توان در طول مدت کوتاهی این ظرفیت ها را فعال کرد و من کسی هستم که در عرصه های مختلف وارد میدان شده و هیچ وقت نگفته ام که پول نداریم و کار را با اقتدار به پیش می برم.

وی با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق و دقت و قوت موشک ها و تکنولوژی ایران اسلامی در این عرصه اظهار داشت: این عملیات نشان از موفقیت و قدرتمندی ایران اسلامی است و اگر دشمنان پای خود را خطا بگذارند، اهداف مد نظر خود را مورد هدف قرار خواهیم داد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر من رئیس جمهور کشور شوم، راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه خواهم داد و ان شاءالله با تکیه بر توانایی‌های داخلی، تحریم ها را خنثی و موانع را برطرف خواهیم کرد.

ارسال نظرات