۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۷۶۰۲۰۰

برگزاری نخستین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی با حضور مشاور فرمانده کل سپاه

برگزاری نخستین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی با حضور مشاور فرمانده کل سپاه
نخستین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، نخستین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی با حضور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار خراسان رضوی و با محوریت جهاد تبیین در محل استانداری برگزار شد.
 
حجت الاسلام حسین طائب در این مراسم ضمن بیان اینکه مردم در دولت شهید رئیسی خدمت را لمس کردند، گفت: دولت آقای رئیسی با همه بلوک‌های قدرت ارتباط برقرار کرد و تولید قدرت در داخل را جدی گرفت.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم به نامزدی رای بدهند که آگاه به مبانی انقلاب باشد و تهدیدها و آسیب‌ها را بشناسد.
 
وی افزود: امروز ظرفیت این وجود دارد تا در حوزه‌های مختلف بتوانیم روندهایی که آغاز شده را شتاب بدهیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.
  
حجت الاسلام طائب بیان کرد: انتخابات، رقابت برای این است که چه کسی می‌تواند بیشتر به مردم خدمت کند و گره‌گشایی نماید.
 
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: راهبرد دشمن در انتخابات پیش رو ایجاد ناامنی ذهنی و عینی و برگزاری انتخابات حداقلی است اما با فضل الهی انتخابات ما یک انتخابات پرشور و قوی خواهد بود.
 
یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در سخنان کوتاهی گفت: در آستانه برگزاری انتخابات هستیم و مهم‌ترین موضوع مشارکت است که همه باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها تلاش بکنیم زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم بکنیم./933/
جواد رستمی
ارسال نظرات