۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۰۲۴۸
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

۸۲ درصد از بودجه شهرداری قم را به پروژه های عمرانی اختصاص داده ایم

۸۲ درصد از بودجه شهرداری قم را به پروژه های عمرانی اختصاص داده ایم
حلوایی زاده با اشاره به اهمیت پروژه های عمرانی در استان قم گفت: شهرداری قم ۸۲ درصد از بودجه سال شهرداری را به پروژه های عمرانی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی شهردار قم در رویداد 24ساعته جام رسانه امید که صبح امروز در فرهنگسرای جوان آغاز شد، با اشاره به اهمیت پروژه های عمرانی در استان گفت: شهرداری قم ۸۲ درصد از بودجه سال شهرداری را به پروژه های عمرانی قرار داده است.

وی افزود: اولویت های میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور شهرداری قم قرار دارد و پروژه های مختلفی را سطح استان قم اجرا کرده و درحال اجرا داریم.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم عنوان کرد: گسترش زمین های ورزشی روباز در استان را در دستور کار شهرداری قرار دادیم و الحمدلله با اقدامات لازم شهرداری در بوستان ها، در این راستا گام های موثری برداشته شده است.

وی افزود: تعداد 25 دستگاه ایستگاه آتش نشانی در استان قم ایجاد کردیم که به لحاظ استاندارد، به نُرم استاندارد رسیده است.

حلوایی زاده، گسترش و کیفیت بخشی پارکینگ های عمومی در سطح استان قم را از جمله اقدامات شهرداری قم دانست و بیان کرد: شهرداری قم در این راستا تلاش های قابل توجهی انجام داده و توانستیم در سال گذشته، تعداد سه زمین را برای پارکینگ عمومی شهر تامین کنیم که پارکینگ عمومی خیابان امام و آذر از جمله این اقدامات است که درحال انجام و تکمیل است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بوستان در استان قم به میزان ۱۰ میلیون متر مربع ایجاد کردیم و تمام طراحی های بوستان ها به صورتی است که همه شرایط تفریحی و مدیریتی در  آن ها لحاظ و طراحی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم  بیان داشت: رقم 14 هزار و دویست میلیارد تومان بودجه شهرداری قم در سال 1403 می باشد که بالغ بر ۵۰۰ درصد، نسبت به سال 1400 افزایش داشته است و اقدامات شهرداری نیز متناسب با این بودجه طراحی و اجرایی می شود.

ارسال نظرات