۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۶۰۵۲۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

ویژگی های ممتاز شهید آیت الله رئیسی

ویژگی های ممتاز شهید آیت الله رئیسی
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: همه مردم منتظر چشیدن شیرینی اقدامات زیربنایی انجام شده آیت الله رئیسی در دوره دوم ریاست جمهوری ایشان بودند، اما تقدیر خداوند شهادت ایشان بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله اعظم این شهرستان برگزار شد، به سالروز آزادسازی مهران اشاره کرد و گفت: مهران سه بار توسط ارتش بعث و یک بار توسط منافقین اشغال شد.

وی به بزرگداشت صائب تبریزی اشاره کرد و افزود: این شاعر تبریزی شیعه دوازده امامی، متدیین و متواضع، خوش برخورد و کثیر الشعر است که ۱۲۰ هزار شعر از جمله در رابطه با امام زمان (عج) را سروده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با سالگرد شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب گفت: ایشان نیز به مانند آیت الله آل هاشم به عنوان یکی از ائمه جمعه شجاع و تراز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و بیان اینکه محسن رضایی می‌گوید، آیت الله رئیسی بدون منت به مردم خدمت کرد، افزود: حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی می گوید، آیت الله رئیسی بر مقام و ریاست سوار بود و یک ریال تولیت از آستان قدس رضوی دریافت نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه، آیت الله رئیسی هنگام حضورش در مشهد هم درس خارج فقه داشت و هم کتاب‌های فقهی ایشان به چاپ رسید، گفت: سردار سلامی می‌گوید، آیت الله رئیسی در کرملین نماز خواند تا به همه ثابت کند کبریا از خداوند متعال است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رئیسی در عملیات وعده صادق از خودش شجاع‌ترین سیاست‌ها را نشان داد و از سوی ایشان و وزارت امور خارجه شهید امیرعبداللهیان به اندازه‌ای به عملیات وعده صادق مشروعیت دادند که حتی متحدان رژیم صهیونیستی به امیرعبداللهیان پیام دادند دفاع حق شما است، اما محکم نزنید.

وی افزود: محمد جواد لاریجانی می‌گوید، آیت الله رئیسی مدلی از مملکت داری منسجم و معقولی را ارائه داد و با دیپلماسی صحیح کاری کرد که کشور‌های بزرگی همچون چین و هند و روسیه، درب‌های خود را به روی ایران باز کنند.

به گفته وی بزرگان برخی از کشور‌ها به آیت الله رئیسی گفتند تماس‌ها و برخوردی که در مکالمات خود داشتید سبب شد تا ایران را در مجامع بین المللی دخالت بدهیم.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه هیچکس تصور شهادت آیت الله رئیسی را نداشت اظهار داشت: همه مردم منتظر چشیدن شیرینی اقدامات زیربنایی انجام شده آیت الله رئیسی در دوره دوم ریاست جمهوری ایشان بودند، اما تقدیر خداوند شهادت ایشان بود. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و با بیان اینکه آمریکا هم در داخل کشور خود ظالم است و هم نسبت به جمهوری اسلامی ایران ظالم است و هم نسبت به دنیا ظالم است، گفت: آمریکا از ۱۹۵۰ تا کنون طی ۷۵ سال گذشته مستقیم و غیر مستقیم به ۹۰ کشور حمله و یا تهدید کرده است.

وی افزود: آمریکا در امور بین المللی از رژیم منحوس صهیونیستی حمایت تمام قد کرده است که یک نمونه آن در غزه است که طی ۹ گذشته به اندازه دو برابر جنگ جهانی دوم به روی مردم غزه بمب ریخته شده است.

به گفته وی آمریکا جزو ۱۰ کشور نا امن برای زنان است و مردم آمریکا از ۳۶۵ روز تنها ۱۴ روز امنیت دارند و از خشونت پلیس آمریکا در امان هستند و ۴۴ درصد زنان آمریکا با خشنونت جنسی روبرو هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: آمریکا با شیوع ۹۷ نوع بیماری جمعیت ۱۰۰ میلیونی سرخ پوستان این کشور را به ۵ میلیون نفر کاهش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمایت کامل از طاغوت ایران، اشغال ایران در شهریور ۲۰، کوتای ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی، بمباران شیمیایی سردشت، سوء بقصد به رهبر معظم، حمایت منافقین، انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران، شهادت ایت الله صدوقی، سرنگونی هماپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، حمایت از تجزیه طلبان و اعمال تحریرم‌های ظالمانه را از جمله جنایات آمریکا در ایران برشمرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات