۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۷۶۰۶۴۴

حمایت مجمع نمایندگان طلاب از دکتر جلیلی

حمایت مجمع نمایندگان طلاب از دکتر جلیلی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه حمایت خود از دکتر سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با صدور بیانیه ای حمایت خود از آقای دکتر سعید جلیلی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
 
متن کامل بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به شرح زیر است:

«وَلاَ تَكُونُواْ كَالَّذِينَ تَفَرَّقُواْ وَاخْتَلَفُواْ مِن بَعْدِ مَا جَاءهُمُ الْبَيِّنَاتُ» سوره آل‌عمران/۱۰۵

انتخابات ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت‌الله #رییسی، بعد از فراز و فرودهایش به مرحله دوم رسید.

خداوند متعال به ما فرصتی دوباره داد که به جای پرداختن به نقد، با تبیین دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و پیچ مهم تاریخی، امتداد راه شهید جمهور، شهید رئیسی را با دعوت مردم برای مشارکت در رتبه اول و رای به اصلح در رتبه دوم  ادامه دهیم.

مجمع نمایندگان طلاب كشور وظیفه خود می‌داند ضمن تشکر ویژه از سردار عزیز، جناب آقاى دکتر قالیباف، دکتر زاکانی و دکتر قاضی‌زاده هاشمی که با خرج آبروی خویش، جلوی افتادن کشور به دست کسانی که چشم امیدشان به بیرون کشور است را گرفتند؛ حمایت قاطع خویش از دکتر جلیلی به عنوان یکی از ذخائر نظام اسلامی، فردی عدالت محور و فساد ستیز اعلام دارد.

از همه عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند به خصوص علما و فضلاء و طلاب درخواست میکنیم با وحدت و  کار جهادی، اجازه ندهند مسیر شهید رئیسی عزیزمان ناتمام بماند و با بسیج امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مردمی خود، نظام اسلامی را یاری فرمایند؛ چرا که قطعاً امروز اختلاف به سود هیچ کس نخواهد بود و فرصت را از دست ما خواهد گرفت.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

ارسال نظرات