۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۶۴۶
آیت الله رمضانی:

برای تداوم و پیگیری اهداف دینی و انقلابی با دولتی دلسوز و کار آمد، به آقای جلیلی رأی می دهم

برای تداوم و پیگیری اهداف دینی و انقلابی با دولتی دلسوز و کار آمد، به آقای جلیلی رأی می دهم
استاد فلسفه و عرفان اسلامی و شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با صدور پیامی، ضمن تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، همگان را دعوت کرد تا در روز ۱۵ تیرماه به آقای جلیلی رای دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسن رمضانی استاد فلسفه و عرفان اسلامی و شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با صدور پیامی با اشاره به ضرورت پیروزی کاندیدای اصلح و انقلابی در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور، اعلام کرد: برای تداوم و پیگیری اهداف مقدس دینی و انقلابی توسط دولتی دلسوز و کار آمد به آقای سعید جلیلی رای می دهم و از همه متواضعانه درخواست می کنم به ایشان رای دهید.

متن کامل پیام آیت الله رمضانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: و لیتم نعمته علیکم لعلکم تشکرون

ملت شریف و متدین ایران اسلامی و انقلابی حال که در دور دوم انتخابات حساس و سرنوشت ساز ریاست جمهوری عنان بر عنان شده این حقیر سراپا قصور و تقصیر با حفظ احترام نسبت به کاندیدای رقیب، برای تداوم و پیگیری اهداف مقدس دینی و انقلابی توسط دولتی دلسوز و کار آمد به آقای سعید جلیلی رای می دهد و از شما نیز متواضعانه درخواست می کند به ایشان رای دهید.

ضمنا توصیه حقیر به همگان این است که برای پیروزی ایشان همه نذر کنند یک روز روزه شکر بگیرند و ثوابش را به روح حضرت امام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هدیه کنند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 قم

حسن رمضاني

۹ تیر ۱۴۰۳

ارسال نظرات