۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۷۲۸

حمایت جامعه اساتید حوزه علمیه فارس از دکتر جلیلی

حمایت جامعه اساتید حوزه علمیه فارس از دکتر جلیلی
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس طی یک بیانیه حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس طی یک بیانیه حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمود.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قرآن کریم: ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها (به یقین خدا از شما می خواهد امانت ها را  به اهلش بسپارید)
 
برادران و خواهران عزیز
 
هموطنان گرامی
 
کشور عزیزمان در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد. دوست و دشمن ، به عملکرد ما در دور دوم انتخابات چشم دوخته است. قرار است روز جمعه ۱۵ تیرماه ، سکان مدیریت کشور را به شخصی واگذار کنیم که دست کم چهار سال، رئیس جمهور ما خواهد بود. شخصیتی که بتواند از همه ظرفیت های خدادادی کشور در جهت پیشرفت و اعتلای آن استفاده کند و در جهت حل مشکلات کشور به خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی آن، شب و روز تلاش نماید. کسی که بتواند با شهامت و شجاعت در عرصه بین الملل ظاهر شود و از عزت ایران و ایرانی دفاع کند . رئیس جمهوری که از لبخند دشمن فریب نخورد و از اخم او نهراسد و با همه وجود، استقلال، اقتدار و عزت شما مردم را پاس بدارد. انسانی پرتلاش، پاکدست، ساده زیست و خداترس که ارزشهای دینی و ملی به خصوص عدالت را ارج نهد و تبعیض را برنتابد. رجلی که راه حل مشکلات کشور را در ظرفیت های بی بدیل داخل جستجو کند و چشم به دشمنان مکار ندوزد. مردی که با دیپلماسی التماسی بیگانه باشد و با زبان عزت و اقتدار با بیگانه سخن گوید.
 
به باور ما اعضای جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس ، همه این ویژگی ها  بیش از دیگران در برادر دانشمند اقای دکتر سعید  جلیلی جمع است و به اعتقاد ما اوست که می تواند راه دولت مردمی شهید رئیسی را به خوبی ادامه دهد و رشد و پیشرفت و توسعه کشور را استمرار بخشد.
 
بر این اساس، اعضای جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ، ضمن احترام به همه گرایش های معتقد به نظام اسلامی ، آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان نامزد اصلح معرفی کرده  مردم شریف را دعوت می کنند به ایشان  رای دهند.
 
با آرزوی سربلندی هرچه بیشتر برای ایران اسلامی
 
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس
ارسال نظرات