۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۶۰۷۷۳
آیت الله کعبی در پیامی:

مردم با رای بالا به دکتر جلیلی، زمینه خدمت بهتر را فراهم کنند

مردم با رای بالا به دکتر جلیلی، زمینه خدمت بهتر را فراهم کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم آگاه و بیدار برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی تصریح کرد: امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم آگاه و بیدار برای مشارکت طوفانی و گسترده در پای صندوق های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت و حرکت برای حل مشکلات فراوان قابل حل اقتصادی و فرهنگی در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی با طوفان رای مردم پای کار آغاز شود.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونوا علی البر و التقوی

ملت بزرگ ایران،

مردم شریف خوزستان،

وظیفه شرکت در انتخابات با رای مرحله اول به پایان نرسیده است. شرکت گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و رای به اصلح، واجب عقلی و شرعی، عمل صالح سیاسی و حق مهم تأثیرگذار شهروندی است. رای ملت سرنوشت‌ساز است و بستری برای تأمین منافع ملی و ترسیم آینده محسوب می‌شود. سستی و کوتاهی در این امر عواقب جبران‌ناپذیری دارد.

مردم آگاه و بیدار، کار آن کرد که تمام کرد، الاکرام بالاتمام.

امیدواریم با خلق حماسه توسط مردم لحظه‌شناس، زمینه خدمت به ملت و حرکت برای حل مشکلات فراوان قابل حل اقتصادی و فرهنگی در جایگاه ریاست جمهوری توسط آقای دکتر سعید جلیلی با طوفان رای مردم پای کار آغاز شود.

با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم که در آستانه محرم الحرام، ملت حسینی با رای بالای خود به آقای دکتر جلیلی، زمینه خدمت بهتر و با پشتوانه رای ملی را فراهم سازد.

دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

عباس کعبی  
نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات