۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۰۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم فردی را انتخاب کنند که راه شهید جمهور را ادامه دهد

مردم فردی را انتخاب کنند که راه شهید جمهور را ادامه دهد
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با دعوت از حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم با انتخاب اصلح به فردی رای بدهند که کارهای نیمه تمام شهید جمهور را تکمیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای دبستان توحید رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: به همه برگزارکنندگان انتخابات، مجریان، ناظران، رسانه‌ها، صدا‌و‌سیمای مرکز استان و خبرگزاری‌ها خداقوت می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان در کنار ملت ایران در هشتم تیرماه کار مهمی را انجام دادند ولی امروز کار مهمتری در پیش دارند، عنوان کرد: چون به دستان این مردم روز شنبه، شنبه‌ای مهربانی شکل می گیرد، رقابت ها را تبدیل به رفاقت خواهد کرد و کارها با همت مضاعف و پرتلاش شروع خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان‌کرد: از همه هم استانی ها دعوت می کنم هرچه زودتر به محل شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: امید است مردم با انتخابی آگاهانه شایسته ترین فردی را انتخاب کنند که بتواند کارهای شهید جمهور را تکمیل کنند و با حضور خود در خلق حماسی دیگر ایفای نقش کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات