۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۶۱۰۹۶
استاندار خراسان رضوی:

نفس مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند

نفس مشارکت در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند
نظری گفت: محضر هم‌استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، یعقوبعلی نظری جمعه ۱۵ تیر با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: دقایقی قبل کار اخذ آرا را با ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای راس ساعت ۸ به صورت صد درصدی شروع کردیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه در مرحله اول از مشارکت خوبی برخوردار بودیم و در بین استان‌های هم تراز استان اول بودیم، افزود: کلان شهر مشهد در بین کلان شهر‌ها پیشتاز بود. لذا صمیمانه از این همدلی و این مشارکت مردم در سطح استان قدردانی می‌کنم.
 
وی عنوان کرد: به عنوان خدمت گذار مردم در خراسان رضوی از محضر هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم تا در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مشارکت داشته باشند چراکه نفس مشارکت برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می‌نماید و دشمنان را ناامید می‌کند.
 
نظری با بیان اینکه نفس مشارکت بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: در این مرحله بسیار امیدوار هستیم که درصد مشارکت افزایش یابد و مردم در پای صندوق‌های رای این وظیفه ملی را ادا کنند.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشهد مقدس ۵۰ درصد جمعیت استان را دارد، عنوان کرد: ۱۹۲۰ شعبه هم مربوط به مشهد است که اخذ آرا در آن‌ها صورت خواهد گرفت.
 
وی در پایان یادآور شد: ۸۰ هزار نفر امروز مجریان شعب اخذ رای در استان هستند تا بتوانند به خوبی، سلامت و با امانت داری آرای مردم را اخذ کنند.
ارسال نظرات