۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۶۱۱۱۲
آیت الله فاضل لنکرانی:

امروز حرکت بسیار سرنوشت ساز و دقیق مردم، انتخاب صحیح آنها خواهد بود

امروز حرکت بسیار سرنوشت ساز و دقیق مردم، انتخاب صحیح آنها خواهد بود
آیت الله فاضل لنکرانی انتخاب صحیح مردم را بسیار سرنوشت ساز دانست و گفت: شخصی انتخاب شود که واقعا بتواند مشکلات فراوان مردم را حل کرده و گشایشی در همه امور مردم ایجاد کند و موجب تداوم دین و استقرار بیشتر این انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز جمعه با شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب صحیح مردم را بسیار سرنوشت ساز دانست و گفت: شخصی انتخاب شود که واقعا بتواند مشکلات فراوان مردم را حل کرده و گشایشی در همه امور مردم ایجاد کند و موجب تداوم دین و استقرار بیشتر این انقلاب شود. 

متن کامل بیانات وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحمن

خدای متعال را براین نعمت حق تعیین سرنوشت واستقلال نظام اسلامی شاکرهستیم، در این روز همه اقشار ملت بزرگوار ما درصدد هستندیکی از گامهای بزرگ خود را که در سرنوشت انقلاب و کشور بسیار موثر است درمعرض دید جهانیان قراردهند امروز حرکت بسیار سرنوشت ساز و دقیق مردم، انتخاب صحیح آنها خواهد بود که ان شاالله مورد رضایت خدای تبارک و تعالی و امام زمان (عج) وشادی روح پاک و مطهرامام راحل و شهداء قرار بگیرد.  

شخصی انتخاب شود که واقعا بتواند مشکلات فراوان مردم را حل کرده و گشایشی در همه امور مردم ایجاد کند و موجب تداوم دین و استقرار بیشتر این انقلاب شود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات