۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۶۱۱۴۷
آیت الله غروی:

منتخب مردم از بهترین نیروها برای حل مشکلات کشور استفاده کند

منتخب مردم از بهترین نیروها برای حل مشکلات کشور استفاده کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به نامزد منتخب وی را به استفاده از همه نیروهای شایسته و برخورد کریمانه با مخالفین توصیه کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان جامعه مدرسین در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات ابراز امیدواری کرد.
 
وی با تأکید بر ضرورت حضور مردم در این کار خداپسندانه و رقم زدن سرنوشت کشور، بیان داشت: همه باید توجه داشته باشند که دشمنان به دنبال تصویر کمرنگ‌تری از حضور مردمی هستند و این نشان می دهد که حضور بیشتر ما برای دشمن سخت تر است.
 
عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه با بیان اینکه سخت تر از حضور پرشکوه برای دشمن، انتخاب فرد اصلح است، گفت: منتخب مردم باید تلاش کند تا مشکلات مردم را حل کنند. توصیه ام به نامزد منتخب این است که در جلسه عمومی از رقبای خود تشکر کند و از حضور آن ها در کابینه خود استفاده کند و اگر نامزد منتخب در این انتخابات غیراخلاقی عمل کرده است عذرخواهی کند و انتظار داریم با مخالفین خود با کرامت و اخلاق برخورد کند.
 
آیت الله غروی در پایان خطاب به طرفداران نامزدها خاطرنشان کرد: اگر نامزد شما رای نیاورد به نتیجه تمکین کرده و اخلاقی برخورد کنید؛ نامزد منتخب نیز با کسانی که از دیگران حمایتی کردند همکاری کند و از بهترین نیروها استفاده کند و به ستاد خود اکتفا نکند. ملاک باید این باشد که بهترین افراد را به عنوان عضو کابینه معرفی کنند.
ارسال نظرات