۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۳۲۸
نماینده ولی‎ فقیه در کاشان عنوان کرد؛

تلاش غرب بر‌ای ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی

تلاش غرب بر‌ای ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه تمام تلاش غرب آن است که حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: تلاش‎ های مدیران و اقدامات مقتضی می تواند خنثی کننده این توطئه شوم دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر دوشنبه در نشست انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهرستان کاشان گفت: تلاش مدیران توطئه ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش غرب آن است که حکومت دینی را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: تلاش های مدیران و اقدامات این چنینی می ‎تواند خنثی کننده این توطئه شوم دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان نهضت امام راحل را الگویی برای تمام مسؤولان و تلاشگران جامعه دانست و یادآور شد: امام با ایمان خود به عنوان قوی ترین نرم افزار انقلابی را به سرانجام رساند و با اراده خود که در راستای اراده الهی بود نظامی توحیدی را بنا نهاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از مسؤولان خواست از امداد غیبی و الهی غافل نشوند، چرا که سنت امداد الهی نصیب کسانی می‎شود که خالصانه در مسیر درست تلاش می‎ کنند. 

وی همچنین به مسئولان و مدیران توصیه کرد موضوعات مختلف پروژه فیبر نوری را برای مردم تشریح کنند، چرا که در صورت آگاهی کامل شهروندان، همراهی و صبوری بیشتر آنان را به همراه خواهند داشت.

لازم ذکر است، پروژه فیبرنوری منازل، کسب و کار‌ها ذیل یکی از تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث شبکه ملی اطلاعات اجرا می‌شود و وزارت ارتباطات در این پروژه مکلف به ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در سراسر کشور است و در این راستا قرارداد اجرای فیبر نوری بین شهرداری کاشان و شرکت‌های وب «مجری پروژه» به امضا رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات