۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۶۱۴۸۰
مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان منتشر کرد؛

کتاب کار «مدرسه امام حسین علیه السلام» + لینک

کتاب کار «مدرسه امام حسین علیه السلام» + لینک
مجموعه کتاب کار «مدرسه امام حسین» علیه السلام خدمتی نو از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان است برای مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی-تربیتی حوزه نوجوان در موضوع ماه محرم که برای کنشگری نوجوان در ماه محرم تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مجموعه کتاب کار «مدرسه امام حسین» علیه السلام  خدمتی نو از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان است برای مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی-تربیتی حوزه نوجوان در موضوع ماه محرم که برای کنشگری نوجوان در ماه محرم تدوین شده است. اولین بخش  این  مجموعه، متشکل از ایده‌هایی  است  که نوجوان به کمک آنها می‌تواند برای کیفیت بخشی هرچه بیشتر به مراسم روضه خانگی در ماه محرم نقش ایفا کند.

کلمات، وقتی قالب روضه به خود می‌گیرند، انگار جان تازه می‌یابند و می‌توانند دست بکشند روی سرخانه و اهل خانه. این معجزه روضه خانگی در رثای سید الشهداست. معجزه‌ای که  می‌تواند خانه را به محیط تربیتی تبدیل کند و اهل خانه را در مسیر تربیت درست قرار دهد. 

لازم به ذکر است در این کتاب‌کار مطالبی با عنوان فاصله ما تا آلفا قنطورس، قانون‌مند باش، مسئولیت پذیر باش و خلّاق باش آمده است و علاقمندان جهت تهیه کتاب می توانند به نشانی اینجا مراجعه کنند.


کتاب کار «مدرسه امام حسین علیه السلام» + لینک 

ارسال نظرات