۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۷۶۲۰۶۸
بنیاد شیخ انصاری با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌کند؛

برگزاری سومین رقابت شبیه ساز شورای نگهبان

برگزاری سومین رقابت شبیه ساز شورای نگهبان
بنیاد شیخ انصاری با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان، سومین رقابت شبیه ساز شورای نگهبان را با شرکت اعضای ممتاز مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی، برگزار می کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محسن عبدی مسئول مدرسه راهبری حل مسئله بنیاد شیخ انصاری در رابطه با برگزاری این رقابت ابراز داشت: فرآیند اجرایی مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی شامل آموزش پژوهش و ارتقاء سطح مهارتی شرکت کنندگان در برنامه‌های مدرسه در راستای حل مسئله می باشد که این رویداد جهت ارتقاء سطح مهارتی اعضای ممتاز مدرسه راهبری با همکاری پژوهشکده شورای نگهبان طراحی شده است.

وی در رابطه با جزئیات برگزاری این برنامه اظهار داشت: رویداد شبیه ساز در دو مرحله برگزار می گردد: مرحله اوّل جنبه آموزشی دارد که در آن حقوق اساسی با اساتیدی که از سوی پژوهشکده شورای نگهبان معرفی شده‌اند آموزش داده می‌شود و در ادامه، مبتنی بر آموزش‌های ارائه شده، رقابت شبیه‌ساز شورای نگهبان برگزار می‌گردد. قال توجه اینکه در طی دوره آموزشی، از حضور اساتید برجسته درس خارج حوزه به عنوان نشست‌های علمی ویژه بهره‌مند خواهیم شد.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر از برنامه های آینده بنیاد شیخ انصاری و مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی در کانال اطلاع رسانی بنیاد شیخ انصاری در ایتا به آدرس https://eitaa.com/bsheikhansari  عضو شوند.

ارسال نظرات