۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۶۲۱۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جلسات امام حسین سبب تقویت وحدت و ایمان ملت می شود

جلسات امام حسین سبب تقویت وحدت و ایمان ملت می شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش امام راحل که اسلام را بدون هیچ تردیدی در طول یکهزار و ۴۰۰ سال گذشته منبر و روضه، مکتب امام حسین(ع) حفظ کرده است، افزود: منبر را نیز روضه حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در مراسم عزاداری آستان مقدس امامزاده محمد اواسط روستای جوشقان گفت: برای انقلاب اسلامی ایران رشادت‌ها و جانبازی‌ها و شهدای زیادی داده شد تا امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان در چنین جایگاهی قرار گرفته است.

وی افزود: دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قائله کردستان و گنبد و در ادامه جنگ تحمیلی ۸ ساله از سوی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی شد و تعداد زیادی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: اشغال خاک ایران توسط صدام، شکست جمهوری اسلامی و نابودی انقلاب اسلامی ایران از جمله اهداف سه گانه صدام در حمله به خاک ایران اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در جنگ تحمیلی ۸ ساله از برکت ولی فقیه و حضور مردم در صحنه حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد درحالیکه در زمان رضاخان دیکتاور که امروز توسط برخی در فضای تطهیر می‌شود تا ذهن جوانان را منحرف کنند، بخش زیادی از خاک ایران از جمله آرارات، سیستان را به دشمن واگذارکرد.

به گفته وی با درآیت رهبر فرزانه ایران، امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور دنیا است که باید قدردان نعمت ولایت بود که با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شیعه لندنی با توهین به مقدسات اهل سنت تصورش این است که به امام صادق (ع) خدمت می‌کند در حالیکه امام صادق (ع) می‌فرماید، کسانی که سرّ من را فاش می‌کنند هزینه شان برای من امام صادق (ع) از هزینه‌ای که ناصبی‌ها به من و اهل بیت توهین می‌کنند بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در مقابل اقدامات شیعه لندنی، در کشوری مانند نیجریه که حتی یک شیعه نداشته است با تلاش شیخ زکزاکی ۲۰ میلیون نفر به اسلام گرویدند و شیعه شدند. 

به گفته وی حوثی‌های یمن امروز کاری کردند که کشتی‌های اسرائیلی با وجود حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس یکی بعد از دیگری هدف و به قعر دریا فرستاده می‌شوند و آمریکا و انگلیس هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با تکیه به وحدت ملت و ایمان مردم محقق شد و ادامه انقلاب اسلامی نیز با درآیت و رهبری عالی امام خامنه‌ای بوده است.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل که اسلام را بدون هیچ تردیدی در طول یکهزار و ۴۰۰ سال گذشته منبر و روضه امام حسین (ع) حفظ کرده است، افزود: منبر را نیز روضه حفظ کرده است و باید قدر جلسات امام حسین را که سبب تقویت وحدت و ایمان ملت است را بدانید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امروز آمریکا حتی برای جلسات روضه و عزاداری ما نیز طرح و برنامه و توطئه دارد، یادآور شد: آمریکا سال ۱۳۳۰ برای نابودی شیعه در پاکستان به دنبال این بود تا مداح را در مقابل روحانیت قرار دهد تا منبر برای خطیب خلوت شود، اما برای مداح شلوغ باشد تا در نتیجه بعد از چند سال جوان شیعه فقط شورحسینی داشته باشد، اما شعور حسینی نداشته باشد و با چند شبهه جوان مسلمان را از دین دور کنند.

به گفته وی امروز مراسم‌های عزاداری به مانند گرگان باید ابتدا مداحی و سینه زنی و در انتها سخنرانی و پذیرایی باشد تا هم جوانان هم از شور حسینی و هم از بیان معارف اهل بیت (ع) بهره مند شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات