۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۶۲۲۲۵

موکب شهدای شهرستان بناب از ۲۷ مرداد در کربلا آغاز به کار می کند

موکب شهدای شهرستان بناب از ۲۷ مرداد در کربلا آغاز به کار می کند
مدیر اجرایی موکب شهدای شهرستان بناب زمان آغاز به فعالیت و خدمت‌رسانی این موکب به زائران اربعین در کربلای معلی را ۲۷ مردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این موکب ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی در خدمت زائران محترم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حسن قهرمانیان اظهار داشت: موکب شهدای شهرستان بناب همراه با سایر مواکب اربعین حسینی همچون سالهای قبل در کربلای معلی مستقر شده و از ۲۷ مرداد لغایت ۵ شهریور (روز اربعین) بطور شبانه روز برای پذیرایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان برای آقایان و خانم ها در کربلای معلی خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی افزود: محل استقرار موکب همان محل سال قبل در کربلا، شارع شهدا، روبروی تلّ زینبیّه جنب ساختمان عتبات پشت هتل الماس بلوار شهید حسن زینی کوچه دوم خواهد بود.

قهرمانیان با اعلام اینکه این موکب آماده دریافت هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی خیّرین وعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می باشد، تصریح کرد: به همین منظور سه مرکز برای دریافت کمک های مردمی در سطح شهر بناب در نظر گرفته شده که عبارتند از: انتهای کوچه ضلع شرقی مصلا، زیر زمین مصلا و حسینیه مسجد اسماعیل بیک و ضمناً خیرین محترم می توانند از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۸۸۰۲۷۹ و شماره شبا IR630150000003101064334069 کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

مدیر اجرایی موکب شهدای شهرستان بناب خاطرنشان کرد: امید است؛ بحول قوه الهی و توجهات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همکاری مردم بتوانیم بهتر از سالهای قبل در خدمت زائرین باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات