۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۶۲۴۷۹

اعلام نتایج مسابقات قرآن سازمان اوقاف در کاشان + اسامی

اعلام نتایج مسابقات قرآن سازمان اوقاف در کاشان + اسامی
اصفهان- نتایج مسابقات مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان کاشان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسلم محمود زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای شرکت در این بخش از مسابقات نزدیک به ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات خواهران ۱۳ تیر و مسابقات برادران ۲۹تیرماه در آستان مقدس امامزاده سلطان امیراحمد کاشان برگزار شد، افزود: زمان برگزاری مرحله استانی و اسامی راه یافتگان به این مرحله متعاقبا اعلام خواهد شد. 

محمود زاده در ادامه به نتایج این مسابقات در بخش برادران اشاره کرد و با بیان اینکه حسین حمدیان، مهدی رجبی و حسین بخشی در رشته حفظ کل قرآن کریم بالای ۱۸ سال به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کردند، گفت: رشته حفظ کل قرآن کریم زیر ۱۸ سال نیز امیرعباس پیرچراغ وامیرحسین مجیدی به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء سیدمهدی بنی هاشمی رتبه نخست را کسب کرد، عبدالرضا غفارزاده به رتبه دوم رسید و در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز حسین جهین و علی اکبر مشکات راد به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

به گفته وی رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال، علی اصغر قدیری مفرد، مهدی اسماعیلی و حمیدرضا جمشید زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود به اختصاص دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با اشاره به اینکه رشته قرائت تحقیق زیر ۱۸ سال محمدجواد خبرگی، علیرضا مشکینی و محمدحسین مشکینی به ترتیب اول تا سوم شدند، گفت: محمد جواد مشکین مو در رشته قرائت ترتیل رتبه نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در رشته رشته دعاخوانی علی کچوئی زاده، حجت الاسلام محسن حیدری و مهدی مشکینی اول تا سوم شدند، گفت: در رشته اذان سیداسداله حسینی گودرزی، احمدرضا غیبی و غلامرضا جعفری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

محمود زاده در ادامه به نتایج این مسابقات در بخش خواهران اشاره کرد و با اشاره به اینکه در رشته حفظ کل قرآن کریم بالای ۱۸ سال، معصومه گودرزی، زهرا گندمی و ربابه تونئی به ترتیب به رتبه اول تا سوم رسیدند گفت: رشته حفظ کل قرآن کریم زیر ۱۸ سال نیز فائزه نظام پور عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء فاطمه صادق مفرد، زینب پارسا و زینب امیری پور موفق شدند مقام اول تاسوم را کسب کنند و در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز فاطمه حسین زاده رتبه نخست را کسب کرد و فاطمه کریمی طاهری و زهرا مجیدی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گفته وی در رشته حفظ ۵ جزء سمیه ستاره رتبه اول را کسب کرد، مریم ولی پور رتبه دوم را به خود اختصاص داد و زینب السادات خضرائی سبحانی به رتبه سوم رسید.

رییس اداره حج و زیارت کاشان با اشاره به اینکه فاطمه مسعودی نیا و فاطمه سادات حسینی رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال را کسب کردند، افزود: ریحانه میرزایی رتبه نخست رشته قرائت تحقیق زیر ۱۸ سال به خودش اختصاص داد.

وی افزود: دررشته قرائت ترتیل فاطمه باقرپور، لیلا سحرخوان و اعظم ظفرمند به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته دعاخوانی نیز زینب کوچی، فاطمه صدوقی و زهرا قمری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات