۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۶۲۶۰۷
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

ترور شهید هنیه از آخرین میخ ها به تابوت صهیونیست است

ترور شهید هنیه از آخرین میخ ها به تابوت صهیونیست است
دوستعلی در پیامی گفت: نکند، دشمن زبون خیال کرده با اینگونه اعمال وقیحانه نصرتی یافته، خیر این آخرین میخها بر تابوت صهیونیست جهانی است و اشاره به پیروزی که قریب الوقوع است «ونصر من الله و فتح قريب»

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ترور شهید اسماعیل هنیه را که بامداد امروز در تهران صورت گرفت، محکوم کرد.

وی این ترور را از آخرین میخ ها به تابوت فلسطین دانست.

متن بیانیه وی به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصديقين
ولا تحسين الذين قالوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون 
مردم قهرمان و شریف 
سلام وارادت 


صف مردان منتظر به مصداق «من ينتظر» هر از چند گاهی شاهد پر کشیدنی تا آسمان است ، تا «عند ربهم يرزقون» تاجائی که دست یافتن به آن آرزوی همه آنانی است که دل در گرو خدا دارند و به روایت «الدنيا مزرعه الاخره» به سان مولا علی عليه السلام عاشق شهادتند چون عاشق فرزند به سینه ی پر شیر مادر 

شهید اسماعیل هنیه که روز گذشته چهره ی نورانیش را در مراسم تحلیف رئيس جمهور محترم اسلامی ایران در خانه ی ملت به نظاره نشستیم و خنده های بر لبش حکایت از انتظاری دیرینه داشت از جمله همین مردان الهی بود که در سرزمین حاج قاسم شهید خلعت شهادت بر تن کرد.

نکند دشمن زبون خیال کرده با اینگونه اعمال وقیحانه نصرتی یافته، خیر این آخرین میخها بر تابوت صهیونیست جهانی است و اشاره به پیروزی که قریب الوقوع است "ونصر من الله و فتح قريب" 
برادران و خواهرانم در تهران ام القرای اسلام اسماعیل هنیه به شهادت می رسد. دشمن کینه توز با همدستی اذناب داخلی اش با ترفندهای تبلیغاتی نیت شوم خود را دنبال می کند. اختلاف بين جبهه مقاومت بیندازد اختلاف در درون نظام و اتهامات واهی و احتمالی را ترویج کند و امنیت داخلی را مخدوش کند.

اما بدانید؛ دشمن ناتوان وقتی قدرت مقاومت در میدان را ندارد دست به چنین اقدامات مذبوحانه ای می زند بعد از آن شایعه میسازد و ایجاد توهم وسوال میکند و دنبال کینه توزی و نفرت افکنی است. توطئه های بعدی را برهمین فضای شایعه چینش میکند.  اینجاست که بیداری لازم است و هوشیاری می طلبد.

در هر صورت ترور محکوم است و دنیای مدعی حقوق بشر باید بگوید در مقابل این اعمال وقیحانه چه پاسخی دارد؟ آمریکا و دنیای غرب چگونه رفتار دوگانه خود را در مقابل تروریسم توجیه می کنند؟ 

عزیزان! 
قطعاً خون اسماعیل هنیه این رهبر شجاع و برجسته فلسطینی همانطور که رهبر عزیزمان در پیامشان اشاره فرمودند بی پاسخ نخواهد ماند این خونها جوشش دارد و اسماعیل هنیه شهید به مصداق بل احیاء زنده تر است چنانچه شهید سلیمانی زنده تر از زمانی است که حیات دنیوی داشت.
با محکومیت این جنایت دور از انسانیت و آرزوی علو درجه برای شهید اسماعيل هنيه و همراه شهيدش و تسلیت به ویژه به محضر رهبر عزيز و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "دامه بركاته" و همه مردان و زنان جبهه مقاومت در سراسر جهان و با مطالبه سخت این خون به ناحق ریخته و دیگر شهدای مقاومت از رژیم اشغالگر صهیونیستی همه را به هوشیاری و مواظبت و انجام درست و به موقع تکلیف با پیروی از رهبر بزرگوارمان در این زمانه حساس توصیه میکنم. 
"اللهم وفقنا لما تحب وترضى"
خدا ما راهم به قافله شهدا برساند. ان شاء الله 
مجید دوستعلی 
نماینده مردم شریف شهرستانهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی 

ارسال نظرات