۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۲۷۰۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حق پاسخ محکم به صهیونیست ها برای ایران محفوظ است

حق پاسخ محکم به صهیونیست ها برای ایران محفوظ است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: ایران این حق را برای پاسخ دادن به جنایت صهیونیست ها در کشورش را برای خود محفوظ می داند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در سخنانی اظهار داشت: رژیم غاصب و عصیانگر صهیونیستی با کمال قصاوت و عبور از قوانین بین المللی دست به ترور یکی از بزرگترین فرماندهان جبهه مقاومت آن هم در کشور ثالثی زد این نشان می دهند که وحشی گری صفت بارز صهیونیست ها در مقابل مخالفشان می باشد.

 این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به اینکه این حمله و جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها هرگز بی‌ پاسخ نخواهد ماند، یادآور شد: صهیونیست‌ها دانند که عواقب کاری که انجام دادند برای آنها بسیار سنگین خواهد بود بنابراین در تمامی رسانه‌هایی که حتی وابسته به خود رژیم صهیونیستی هستند هرگز  این جنایت را تایید نکرده‌اند و نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند که این نشانه ترس آنان از انتقام گیری محور مقاومت در این باره می‌باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: امروز اسرائیل غاصب در درون دچار اضمحلال و از هم پاشیدگی شده است و همین امر خود می‌تواند زمینه‌ای برای نابودی این رژیم جعلی در منطقه شود البته این مهم منوط به وحدت و انسجام محورهای مقاومت در برابر صهیونیست‌ها می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود عنوان کرد: بی‌گمان ایران این حق را دارد که این تجاوز به خاک خویش توسط رژیم صهیونیستی را با یک پاسخ محکم و دندان شکن جواب دهد و به عبارتی دیگر ایران این حق را برای پاسخ دادن به جنایت صهیونیست ها در کشورش را برای خود محفوظ می داند./1400/

ارسال نظرات