۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۶۲۷۲۹
یادداشت؛

سنگ تمام ایرانیان در وداع با شهید قدس

سنگ تمام ایرانیان در وداع با شهید قدس
حضور در تشییع پیکر شهید مقاومت به یادماندنی شد و مردم ایران بار دیگر حماسه ای کم نظیر را رقم زدند و همچون دهه های گذشته از عمر انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود در صحنه ها، ثابت کردند که در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حفاظت از آرمان های فلسطین سر از پا نمی شناسند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر پاک رهبر شجاع، مجاهد برجسته امت اسلام و شهید قدس و فلسطین، شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محافظ ایشان با حضور پرشکوه مردم و مسئولین لشکری و کشوری، صبح امروز از محل دانشگاه تهران برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر این شهید برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز کردند.

م/ سنگ تمام مردم ایران در وداع با پیکر مجاهد برجسته امت اسلام

این مراسم درحالی برگزار شد که بسیاری از شخصیت های لشکری و کشوری، علما و فضلای حوزه و اساتید دانشگاه ها و دانشجویان حضور چشمگیر و پررنگی در این مراسم داشتند.

چهره‌های سیاسی با سلایق مختلف در مراسم حضور یافته بودند. مجید انصاری همراه با بردارش محمد علی انصاری، محمد رضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر معاون اول دولت سیزدهم، علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران، آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تعداد دیگری از اعضای کابینه و فعالان سیاسی در مراسم دیده می‌شدند.

هر لحظه و هر زمان که می گذشت، فوج فوج به خیل عظیم جمعیت افزوده می شد و شرکت کنندگان با دلی اندوهگین و غمبار و با چشمانی محزون و گریان، مشت های خود را گره زده و شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «تسلیت تسلیت»، «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای قرآن» سر می دادند و انتقامی سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی را درخواست می کردند.

م/ سنگ تمام مردم ایران در وداع با پیکر مجاهد برجسته امت اسلام

درواقع مهمان نوازی و نوع دوستی مردم صبور و باایمان و مردم خون و قیام را در این مراسم دور هم جمع کرده بود تا یکصدا فریاد انتقام و خونخواهی جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مهمان رسمی خود را سر داده و از مسئولان نظامی خواستار انتقام بازدارنده و پرحجم از رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی را درخواست نمایند.

در این مراسم تعدادی از مردم پرچم رژیم صهیونیستی را پاره کرده و در زیرپای خود نهاده و در مقابل پرچم مردم مظلوم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور تهران در پایتخت ام القرای جهان اسلام از طیف های گوناگون از زن و مرد و پیر و جوان آمده بودند تا خلق صحنه هایی از پیوند ناگسستنی مردم ایران با مردم مظلوم فلسطین را این بار در روز وداع با یکی از رهبران اصلی فلسطین به نمایش گذارند.

م/ سنگ تمام مردم ایران در وداع با پیکر مجاهد برجسته امت اسلام

عشق و علاقه مردم ایران به جبهه مقاومت و اعتقاد به استمرار بر پایبندی به آرمان های فلسطین و مبارزه شجاعانه با جبهه کفر و همیاری با جبهه حق و عدالت، جلوه های بسیار زیبایی از مراسم وداع با شهید مقاومت و رهبر شجاع فلسطین را شکل داده بود و مردم ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی در کنار همدیگر و با اتحاد و همدلی، شعارهای یکسانی برای رسیدن به اهدافی واحد سر می دادند.

وداع باشکوه ملت ایران با شهید مقاومت نشان داد که مکتب حاج قاسم زنده تر از هر زمان دیگری در وجود و نهان مردم ایران اسلامی جاری و ساری است و این مردم فهیم و بابصیرت، دست از حمایت مردم فلسطین برنداشته و تا نابودی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی اسلحه مقابله و مبارزه را بر زمین نمی گذارند. 

حضور مردم ایران در وداع با این شهید بزرگ و دور افتاده از وطن سوخت موشک هایی را تامین کرد که قرار است تا ان شاءالله بزودی خانه غصبی عنکبوت را با غرش خود که برآمده از غیرت و عزت ایرانی است، ویران کند.

م/ سنگ تمام مردم ایران در وداع با پیکر مجاهد برجسته امت اسلام

این حضور به یادماندنی شد و مردم ایران بار دیگر حماسه ای کم نظیر را رقم زدند و همچون دهه های گذشته از عمر انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود در صحنه ها، ثابت کردند که در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حفاظت از آرمان های فلسطین سر از پا نمی شناسند و برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و رهایی مظلومان عالم از دست مستکبران و خون آشامانِ خونخوار از جان و مال و آبروی خود دریغ نکرده و در این مسیر استوار خواهند ماند.

 

 سعید چراغی

ارسال نظرات