۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۲۷۶۶

موشک‌باران شمال فلسطین اشغالی

موشک‌باران شمال فلسطین اشغالی
منابع اسرائیلی از موشک‌باران شمال فلسطین اشغالی و به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در منطقه الجلیل خبر دادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، منابع اسرائیلی از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در مناطق «رأس الناقوره»، «شلومی»، «حانیتا»، «لبمان» و «متزووا» در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین نیز از شلیک ده‌ها موشک به‌سمت غرب منطقه الجلیل خبر داد؛ واقعه‌ای که اولین حمله موشکی حزب‌الله پس از شهادت «فؤاد علی شکر» محسوب می‌شود.

شبکه عبری‌زبان «کان» نیز گزارش داد که پس از 48 ساعت آرامش در شمال فلسطین اشغالی، حزب‌الله دهها موشک شلیک کرده است. این شبکه مدعی شد که ارتش اسرائیل توانسته 15 فروند را ره‌گیری و ساقط کند.

در این میان دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری با بیان اینکه نظامیان این رژیم در آماده‌باش به سر می‌برند از ساکنان اراضی اشغالی خواست «هوشیار» باشند.

هاگاری خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «هوشیار باشید و از دستورات فرماندهی جبهه داخلی پیروی کنید».

این هشدار پس از آن صادر می‌شود که سید حسن نصرالله، ساعاتی پیش در سخنانی گفت خطاب به رژیم اسرائیل گفت: «اندکی خوشحال شدید و بسیار گریه خواهید کرد، شما هنوز نمی‌دانید چه خط قرمزی را رد کرده و چه کار کرده‌ و تا کجاها رفته‌اید».

سید حسن نصرالله همچنین گفت: «ما در تمامی جبهه‌ها وارد یک مرحله جدید شده‌ایم و دشمن باید منتظر خونخواهی شرافتمندان در منطقه باشد».

ارسال نظرات