۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۶۲۹۴۱
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

امت واحده قرآنی برای محو کردن رژیم صهیونیستی به مقاومت خود سرعت و استمرار بخشند

امت واحده قرآنی برای محو کردن رژیم صهیونیستی به مقاومت خود سرعت و استمرار بخشند
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید بر اینکه انسجام، وحدت و یکدلی وظیفه امت اسلام است، گفت: امت واحده قرآنی باید برای محو کردن اسرائیل به تکلیف فردی و جمعی خود که همان مقاومت در برابر ظلم است سرعت و استمرار بخشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار این مجمع با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر حماس گفت: قطعا این حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود و تبعات ترور این شهید والا مقام از سوی موساد در کشور ایران جبهه مقاومت را با محوریت جمهوری اسلامی را وادار به خونخواهی و انتقام سختی داشته است.

وی در ادامه افزود: این مهم حتمی و بلاشک خواهد و خون این شهید موجب وفاق گروه های فلسطینی و مبارزان مقاومت در کل منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به اینکه صهیونیست ها موش های بزدل و ترسویی هستند، اظهار داشت: این رژیم جنایتکار با ظلم، خیانت، غصب و کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطین به حیات نامشروع خود استمرار بخشیده است که به فضل و کمک پروردگار مقاومت ریشه این رژِم جعلی را خشک خواهد کرد و لذا آنها شب سیاه و آینده ای ساکن در دوزخ را در پیش رو دارند.

رئیس مجمع طلاب و فضلای قم با بیان اینکه اینگونه ترور های دشمن از درد منشی و زوال او نشات می گیرد، خاطرنشان کرد: البته و صد البته سران اسرائیل با مرگ زجر، کشته خواهند شد و از بین خواهند رفت.

وی با تاکید بر اینکه انسجام، وحدت و یکدلی وظیفه امت اسلام است، گفت: امت واحده قرآنی باید برای محو کردن اسرائیل به تکلیف فردی و جمعی خود که همان مقاومت در برابر ظلم است سرعت و استمرار بخشد.

استاد حوزه علمیه در ادامه اولویت اول و تکلیف برتر تمام مسلمانان را از بین بردن اسرائیل غاصب دانست و بیان داشت: امروز برای هر مسلمان آزاده جهان از بین بردن اسرائیل یک هدف مقدس به شمار می آید.

ارسال نظرات