۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۶۳۰۲۳
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

خدمت‌رسانی خالصانه؛ ماهیت کار سازمان تأمین اجتماعی

خدمت‌رسانی خالصانه؛ ماهیت کار سازمان تأمین اجتماعی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: ماهیت کار سازمان تأمین اجتماعی خدمت‌رسانی خالصانه و عبادت محض است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در دیدار با مدیر و معاونین درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به دیگران در پیشگاه خداوند متعال جزء عبادت‌های شاخص محسوب می‌شود، اظهار داشت: جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی، جامعه‌ای محترم، مغتنم، زحمت‌کش و مستحق خدمت هستند و بر همین اساس خدمت به آن‌ها جایگاه بالاتری دارد.

امام‌‌جمعه کرمانشاه افزود: کارکنان ارجمند سازمان تأمین اجتماعی، به‌ویژه در قسمت‌های درمانی، خوب است این نکته را بدانند که در موقعیتی استثنایی از نظر اهل عالم معنا قرار دارند.

وی شرایط غذایی تحمیل ‌شده بر جامعه را میراث منحوس غرب دانست و گفت: سبک تغذیه‌ای که متأسفانه جامعه ما به آن دچار شده است، از فرهنگ منحط غربی به ارث رسیده است؛ چراکه آن‌ها علاقه‌ای به خانواده و فرزندآوری ندارند. یکی از نتایج سبک تغذیه غلط و غفلت‌هایی که در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد، مانند استفاده از برخی مواد شیمیایی در تولیدات غذایی، عقیم‌شدن و نازایی است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری با یادآوری اینکه سرمایه‌گذاری در بخش پیشگیری برای سازمان تأمین اجتماعی آورده اقتصادی و بهره‌وری دارد، عنوان کرد: به‌میزانی که خانواده‌ها سالم باشند و به بیماری و آسیب مبتلا نشوند، خانواده‌هایی شاداب، بانشاط و مؤثر هستند که می‌توانند برای فرزندان و نسل‌های بعد مفید واقع شوند./1400/

ارسال نظرات