۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۶۳۰۹۶

تقدیر فرمانده انتظامی استان قم از فعالیت های خبرگزاری رسا

تقدیر فرمانده انتظامی استان قم از فعالیت های خبرگزاری رسا
سردار میرحیدری ضمن بازدیدی از خبرگزاری رسا با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش های خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا، فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلین محمدمهدی محققی، مدیرعامل محترم خبرگزاری رسا

سلام علیکم

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامیده شده است یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور با حساسیت و مسئولیت پذیری همگام با مسئولین و همراه با مردم بوده اند. دقت نظر توجه به مطالبات مردم از خود گذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی از مهمترین ویژگیها و رسالت های خبرنگاری است.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاشهای خالصانه شما فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشته و با آرزوی سلامت و بهروزی تمامی فعالان حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور امیدواریم که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران فضای رسانه ای ایران اسلامی فضایی درخور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.

فرمانده انتظامی استان قم سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میر حیدری 

ارسال نظرات