۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۱۲۷
فرمانده کل ارتش:

انتخاب «یحیی سنوار» نشانگر عزم حماس برای مقاومت و مبارزه است

انتخاب «یحیی سنوار» نشانگر عزم حماس برای مقاومت و مبارزه است
موسوی گفت: انتخاب برادرمان "یحیی سنوار" به جای شهید "اسماعیل هنیه" نشانگر عزم بلند این جنبش شجاع و غیور برای مقاومت و مبارزه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز در مراسم افتتاح بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس اظهار کرد: کار بزرگی در زمینه ساخت یک بیمارستان مجهز در بندرعباس صورت گرفته که در خدمت مردم استان هرمزگان قرار می گیرد.

وی افزود: سبک رهبری این کشور، فرصتی فراهم آورده که هر کسی مرد این میدان خدمت باشد راه برایش باز است تا جلو برود و عرصه نظامی گری از جمله این عرصه هاست که افتخار سربازی ملت و کشور و ولایت را با جان و عمر خویش طی می کنند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: بهداشت و درمان جزو نیازهای اولیه جوامع و از ارکان توان رزمی بشمار می رود و موضوع خانواده‌ها که مورد تاکید فرمانده کل قوا و سلسله مراتب بوده و هست و نیز توجه به مردم

امیر موسوی تصریح داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش از مردم، با مردم و برای مردم و در خدمت اهداف مردم است و این فکر در ارتش رایج شده و در حوزه بهداشت و درمان نیز همین باور را داریم که مجموعه پا به کار برای خدمت به مردم در استان ایجاد شده که اولی در کنارک و این دومی و بی صبرانه منتظر افتتاح بیمارستان جاسک هستیم.

وی تصویر نیروی دریایی ارتش را باشکوه و در ابعاد پازلی با تکه‌های پرعظمتی چون ناوگروه ۸۶ عنوان و از کارکنان نیروی دریایی ارتش خواست تا در این بیمارستان به گونه‌ای تلاش کنند که شکوهی چون ناوگروه ۸۶ خلق شود.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به انتخاب یحیی سنوار به جانشینی اسماعیل هنیه در ساختار حماس، تاکید کرد: فتح بدون مجاهدت بدست نمی آید و باید ایستاد و صبوری و بصیرت داشت تا نتیجه نهایی حاصل شود

مردم فلسطین راه خویش را شناخته و انتخاب برادرمان یحیی سنوار بجای شهید اسماعیل هنیه نشانگر عزم بلند این جنبش شجاع و غیور برای مقاومت و مبارزه است.

ارسال نظرات