۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۶۳۱۵۰
حجت الاسلام والمسلمین افتخاری:

خبرنگاران، خدمات و مردمی بودن حوزه علمیه را تبیین کنند

خبرنگاران، خدمات و مردمی بودن حوزه علمیه را تبیین کنند
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: عرصه خبرنگاری دارای رسالت بسیار مهمی برای تزریق روحیه امید در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: عرصه خبرنگاری یک رسالت بسیار مهمی است که ضمن تزریق روحیه امید در جامعه، می تواند مشکلات مردم را شناسایی کرده و برای برطرف شدن آنها از مسئولین مطالبه گری کند.

وی ادامه داد: این رویکرد و جهت داشتن است که به خبرها ارزش و اعتبار می بخشد در نتیجه باید برای وقتی که مخاطب می گذارد ارزش قائل شد و اخبار را در جهت سودمندی و رفع دغدغه مردم تنظیم کرد. 

مدیر حوزه خواهران فارس اخبار را به امید بخش و مایوس کننده تقسیم کرد و اظهارداشت: بحث خبر و توسعه خبری هم یک استراتژی دارد و نیت کسی که خبر را تهیه و می‌نویسد بسیار مهم است، که بعضی ها به دنبال ایجاد نا امیدی هستند درحالی که رسالت خبرگزاری ها ایجاد موج امید در جامعه است.

وی تاکید کرد: انتظار حوزه علمیه خواهران استان فارس از خبرنگاران، معرفی کارهای مدیر حوزه علمیه استان نیست، بلکه توقع این است که خدمات حوزه علمیه خواهران و مبلغان و طلاب به آحاد جامعه معرفی بشود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری یادآور شد: حوزه های علمیه خواهران خادمین مردم بوده و باز کردن گره ای از مشکلات مردم، از اهداف حوزه خواهران است و همچنین خبررسانی از خدمات حوزه خواهران و تبیین مردمی بودن آن بزرگترین خدمت و رسالت رسانه است.

ارسال نظرات