۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۶۳۱۵۶

آغاز رویداد «آینده‌پژوهی مدیران» در جامعه الزهرا

آغاز رویداد «آینده‌پژوهی مدیران» در جامعه الزهرا
رویداد «آینده‌پژوهی مدیران» در راستای گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اندیشکده این مؤسسه علمی حوزوی آغاز شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رویداد «آینده‌پژوهی مدیران» از سوی اندیشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری و مشارکت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

 

در این رویداد دو روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، مدیران و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور دارند و به گروه های چند نفره تقسیم بندی می‌شوند.

در ابتدا، خانم اردبیلی، آقای رستمی کیا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوهی از اعضای گروه علمی آینده پژوهی اندیشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین مقدمات آینده پژوهی می‌پردازند.

در نخستین روز رویداد آینده پژوهی مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دو کارگاه «روندهای آینده فناوری» شامل روندهای هوشمند شدن، توزیع شدگی و عصر داده ها و کارگاه «روندهای آینده دینداری» شامل روندهای معنویت گرایی، خدمت گرایی و انتخاب گری برگزار می‌شود.

در دومین روز رویداد نیز کارگاه «روندهای آینده علم و پژوهش» شامل میان رستگی، کل گرایی و علوم شناختی و کارگاه «روندهای آینده زن و خانواده» شامل جمعیت و تغییرات خانواده، جنسیت زدایی، زنانه شدن و تغییرات نسلی در برنامه این رویداد قرار گرفته است.

در پایان این رویداد، نماینده هر یک از گروه ها به ارائه تصویر آینده موضوع خود می‌پردازند.

ارسال نظرات