۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۶۳۲۶۳
حجت الاسلام ذوالنوری:

همه باید به رئیس جمهور کمک کنیم/ افراد کابینه دولت باید توانمند باشند

همه باید به رئیس جمهور کمک کنیم/ افراد کابینه دولت باید توانمند باشند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: مردم در جریان همیشه پیروز انقلاب نقش خود را با مشارکت بالا که باطل السحر همه دشمنی‌ها است به خوبی ایفا کردند و حضور حداکثری رقم خورد و دشمن مأیوس شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای قدس که پنجشنبه شب بعد نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد، حضور برادر رزمنده، جانباز، شخصیت فرهیخته و نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی جناب آقای سعید جلیلی را در شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها و جمع مردم ولایت مدار قم تبریک گفت و اظهار داشت: مردم شریف قم از ابتدای پیروزی انقلاب و امروز در تبعیت از رهبر معظم انقلاب مانند سایر مردم عزیز کشور نقشی که باید داشته باشند را ایفا کرده اند و همیشه جلوتر از مسئولین بوده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات وظیفه خود را عمل کردند، گفت: مردم در جریان همیشه پیروز انقلاب نقش خود را با مشارکت بالا که باطل السحر همه دشمنی‌ها است به خوبی ایفا کردند و حضور حداکثری رقم خورد و دشمن مأیوس شد.

حجت الاسلام ذوالنوری ضمن بیان اینکه آقای جلیلی در جریان رقابت‌های انتخابات براساس مبانی دینی و انقلاب و در تراز انقلاب اسلامی و مردم حضور یافت، گفت: آقای جلیلی هرجا که دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مطرح بود تکلیف محور در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد و برترین منش اخلاقی را از خود نشان داد و بارقه‌های امید را با جهش رأی ۴ میلیونی به ۱۴ میلیونی با دست خالی رقم زد.

وی اضافه کرد: آقای جلیلی صداقت را در طبق اخلاص گذاشت و هرچه داشت را پای ارزش‌های انقلاب اسلامی گذاشت؛ خداوند به ایشان جزای خیر دهد؛ اگر به تکلیف عمل شود هرچه خروجی عمل به تکلیف باشد برای ما مقبول است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سکان کشور به دست عزیز دیگری بنام آقای پزشکیان قرار دارد، ابراز کرد: همه وظیفه داریم که از رئیس جمهور منتخب حمایت کنیم؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند: موفقیت رئیس جمهور موفقیت نظام و شکست او شکست نظام است؛ از رئیس جمهور حمایت می‌کنیم؛ زیرا می‌خواهیم کشور پیشرفت کند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به بند آخر حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب که در مراسم تنفیذ قرائت شد، تصریح کرد: رئیس جمهور اگر در مسیر درست حرکت کند کمک می‌شود؛ ولی اگر در کابینه کسانی باشند که منافع ملی را به خطر بیاندازند باید کمک کنیم چنین اتفاقی نیفتد و کسانی که توانایی‌های لازم را دارند در کابینه قرار بگیرند.

وی با تاکید براینکه آقای جلیلی اگر بضاعتی داشته باشد در کمک به رئیس جمهور دریغ نخواهد کرد، اضافه کرد: جناب آقای جلیلی یکی از ذخایر نظام، ظرفیتی برای جمهوری اسلامی و شخصیتی بین المللی هستند و در معادلات کشور وجود ایشان پر برکت خواهد بود.

ارسال نظرات