۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۳۳۰۶

پیام استاندار قم در پی درگذشت مداح پیشکسوت قمی

پیام استاندار قم در پی درگذشت مداح پیشکسوت قمی
استاندار قم در پی درگذشت شادروان حاج سید احمد شمس الدین از چهره‌های انقلابی و ذاکر اهل بیت(ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمد آقامیری، در پیامی درگذشت سید احمد شمس الدین، چهره انقلابی، ذاکر اهل بیت(ع،)‌‌و‌ از مجریان با سابقه ستاد نمازجمعه قم را به بیت شریف وی ، دوستان و اهالی شریف استان قم تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

درگذشت شادروان «حاج احمد شمس الدین» خادم بااخلاص بارگاه حضرت معصومه(س)، مداح و ذاکر برجسته اهل بيت (ع)  و از مجریان با سابقه ستاد نماز جمعه قم موجب تأسف و تأثر شد.

آن مرحوم عمری را با خلوص نيت و قلبی مملو از عشق و ایمان به خدا، در راه ستایشگری و مدح ائمه اطهار (ع) و خدمتگزاری به زائران کریمه آل رسول(س) سپری كرد و با نفس گرم و نغمه های دلنشين خويش دل های مشتاقان و محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) را سیراب نمود. 

اينجانب فقدان اين چهره خدوم انقلاب و مدیحه سرای ولایی و از مجریان با سابقه ستاد نماز جمعه را به عموم مردم شریف استان قم،دوستان و ارادتمندان و خانواده محترم ایشان، همچنین جامعه  ذاكرين متعهدو انقلابی كشور وخادمان ستاد نماز جمعه قم، عرض تسليت داشته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و مغفرت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل توأم با سعادت و سلامتی مسألت دارم.

سیدمحمد آقامیری
استاندار قم

ارسال نظرات