۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۵۱۴

همکاری فیلم‌نت با تهیه‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی +تصاویر

همکاری فیلم‌نت با تهیه‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی +تصاویر
استفاده از صدای رامین زمانی که در اغلب تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای شنیده می‌شود، برای تبلیغ پخش فیلم «هتل»، موضوعی است که نیاز به بررسی بیشتر از سوی نهادهای نظارتی دارد.

پلت‌فرم «فیلم‌نت» چندی است برای تبلیغات و یافتن مخاطبان بیشتر از صدایی در ابتدای تبلیغات آثار پخش شده‌اش استفاده می‌کند که در شبکه‌های فارسی زبان کاملا شناخته شده است. صدایی که اغلب گوینده تیزرهای تبلیغاتی کنسرت‌های خوانندگان لس‌آنجلسی است.

این صدا متعلق به رامین زمانی است، آهنگساز و تنظیم کننده ایرانی که با بسیاری از خوانندگان لس‌آنجلسی همکاری داشته است.

او با گروه‌ها و خوانندگانی نظیر بلک‌کتس، کامران و هومن، لیلا فروهر، هنگامه، داریوش اقبالی همکاری داشته است و هم اکنون تهیه‌کننده کنسرت‌های داریوش اقبالی است.

زمانی علاوه بر فعالیت‌های در حوزه آهنگسازی سال‌هاست که به عنوان گوینده تیزرهای تبلیغاتی (با تغییر تونالیته صدایش) با شبکه‌های فارسی زبان و مشاغل خارج از کشور همکاری دارد.

او در اوایل دهه هشتاد شمسی در مقام آهنگساز و تنظیم‌کننده تبدیل به پل ارتباطی مریم‌حیدرزاده(ترانه‌سرا) و برادران کامران و هومن شد و این همکاری به مرور زمان منجر به ممنوع‌الکاری این ترانه‌سرا شد.

همکاری فیلم‌نت با تهیه‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی +تصاویرتصویری از صفحه اینستاگرام رامین زمانی

 

او هم اکنون با داریوش اقبالی همکاری می‌کند و بر اساس مستندات تصویری مندرج او تمامی امور مربوط به کنسرت‌های داریوش را برعهده دارد.

«فیلم‌نت» پلت‌فرمی است که با مجوزهای رسمی داخل کشور فعالیت می‌کند و مدیریت آن به برعهده علی‌سرتیپی است که با فیلم رحمان ۱۴۰۰ تبدیل به نماد عبور از قوانین و مرزبندی‌های فرهنگی اخلاقی شد.

او هم اکنون مدیریت پلت‌فرمی را برعهده دارد که مشهورترین سریالش را بر اساس ترانه معروف ابراهیم حامدی (معروف به ابی) نامگذاری کرده و آخرین سریال این پلت‌فرم با عنوان «داریوش»، با پخش آهنگ داریوش در طول سریال و تبلیغات قبل از پخش سریال است.

همکاری فیلم‌نت با تهیه‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی +تصاویر

 

شخصیت محوری این سریال از نظر ظاهر با کاراکتر داریوش همذات‌پنداری دارد و و حتی روی سنگ قبر همسر، ترانه «یاور همیشه مومن» درج شده است.

با این حال هنوز حواشی تیتراژ سریال پوست‌شیر و استفاده از ترانه‌های داریوش در سریالی با همین عنوان، نیاز به یک درنگ نظارتی دارد. استفاده از موسیقی و نمادهایی از فرهنگ غیررسمی(لس‌آنجلسی) تنها حاشیه این پلت‌فرم نیست و استفاده از صدای رامین زمانی که در اغلب تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای شنیده می‌شود، برای تبلیغ پخش فیلم «هتل»، موضوعی است که نیاز به بررسی بیشتر از سوی نهادهای نظارتی دارد.

 

همکاری فیلم‌نت با تهیه‌کننده کنسرت‌های خواننده‌های لس آنجلسی +تصاویر

 

با توجه به نگاه یکی از نهادهای خاص حاکمیتی به این پلت‌فرم، رویه ساختارشکنی تبیین شده برای سنگین‌تر شدن وزنه تبلیغاتی آثار این پلت‌فرم، مصداق لجن‌خواری از فرهنگ غیررسمی است.

استفاده از صدای رامین زمانی برای تبلیغات فیلم‌نت و فیلم هتل، نشان می‌دهد، فیلم‌نت و مجموعه تحت امر سرتیپی از هر مرزبندی می‌تواند عبور کند، چون در حال حاضر از مزیت یک حمایت خاص بهره‌مند است.

هر چند که شمارش معکوس آغاز شده تا این حمایت خاص، مورد ارزیابی نهادهای بالادستی قرار گیرد.

ارسال نظرات